Svar: 6,129
Tråde: 559
Modtaget Likes: 151 i 91 svar
Givet Likes: 29
Har du ure/modeller, du ofte vender tilbage til? Så præsenter gerne her i tråden
Jeg har lige hevet en sprit ny Seawolf hjem. Igennem tiden har jeg haft en del af disse, men jeg overraskes stadig over, hvor velbygget modellen egentlig er: Flot dyb sort skive, store og letaflæselige visere, perfekt refleksbehandlet glas, der får det helt til at forsvinde, smukt forarbejdet urkasse med buede horn, facet kanter, poleringer og smukke satineringer. Flot gribevenlig krone med logo, 3000 meters vandtæthed og et godt, robust værk med en god præcision og holdbarhed. Ja, uret vejer en del, men mit håndled er bredt, så til mig passer både størrelse og vægt fint
Her har jeg smidt uret på en tæt på nylignende PRO I gummirem. Selve remmen er udgået for længst, og hører ikke til modellen, men går det mon ikke an alligevel?
De venligste hilsner, John
Svar: 922
Tråde: 114
Modtaget Likes: 1,729 i 500 svar
Givet Likes: 1,689
Auch! Det er sagumelme fedt!!
Jeg er iøvrigt STOR fan af de poster du laver med dine indkøb. Gode overvejelser og stor sans for urets detaljer samt at du fanger dem på sævans gode billeder!!
- via iPhone
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"
Selv er jeg vendt tilbage til serien af det allerførste ur jeg købte; Sea-Dweller. Jeg har haft 8 forskellige Sea-Dwellers i alt fra tripple-6, hele 4 16600, deepsea og senest det, for mig, helt perfekte ur ref 116600:
I øvrigt har jeg, ved nærmere eftertanke, haft 5 Speedmastere... Så det er en klar nr 2.
- via iPhone
--
•
Uret passer dig perfekt, så jeg kan udmærket forstå valget af din klassiker  At Speedmaster er to´er på din liste, kan jeg også godt forstå. Den har mange gode ting kørende - både historisk og horologisk  Og tak for de pæne ord
•
Mange tak for dine kommentarer :)
Hvad bruges den skala der er på rehaut'en på Seawolf'en?
--
•
Det er et "sol kompas", hvormed du kan bestemme nord/syd  Der er således lidt for både dykkere og spejdere ved modellen
•
Det skal jeg vist lige studere for at fatte :) Breitling.com here I come
--
•
Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
Meget fint dykkerur, John.
Så lidt som jeg ellers er en Breitling-mand, må jeg bøje mig her og evt. prøve Seawolf´en du har (alternativt den samme med alarmgule skive).
Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  )
•
Svar: 1,094
Tråde: 62
Modtaget Likes: 122 i 95 svar
Givet Likes: 126
Citat:Jeg er iøvrigt STOR fan af de poster du laver med dine indkøb. Gode overvejelser og stor sans for urets detaljer samt at du fanger dem på sævans gode billeder!!
Så kunne det ikke siges bedre.
Der er et ur jeg altid vender tilbage til, og det er Speedmaster. Det ur vil jeg være MEGET ked af at undvære.
Så er der et mærke jeg altid vender tilbage til, og det er Panerai. De giver IMO ikke vanvittigt meget for pengene, men jeg har stor glæde i dem og deres historie. Samt at det er meget diskret ur, som få kender til. Det kan jeg rigtig godt lide.
Rolex kan jeg dog også godt lide, men de keder mig. Så ret hurtigt efter anskaffelse, er de normalt til salg igen.
If you ain't using it, you abusing it!
•
Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
@ JacobZimmer: " Samt at det er meget diskret ur, som få kender til."
Meget diskret... ?
Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  )
•