Hur väljer du uret för dagen?
#1
Jag snurrar flaskan. Icon_smil 

İmage
[-]
  • cfnissen, Geodoc
Svar
#2
Jamen dog.
Svar
#3
Dejlig samling Jocke  Icon_Up

Til spørgsmålet: "Hur väljer du uret för dagen?" - kan jeg anføre:
# Stor samling = Kompliceret beslutningsværktøj
# Lille samling = Enkelt beslutningsværktøj.

İmage

İmage

Jeg ser frem til, at min samling vokser til en størrelse, der nødvendiggør - en "Jocke tilfældighedsgenerator"  Icon_smil

Med venlig hilsen - Geodoc
İmage
[-]
  • cfnissen, Palleurup
Svar
#4
Daaaamn. Der er vidst et ur til enhver lejlighed og smag!
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
#5
Jeg gør stort set som Jocke, dog med et par ændringer:

- Jeg kunne aldrig finde på at drikke det brune stads, der er i den flaske, Jocke bruger, så jeg bruger en anden flaske.

- Jeg vælger en hat med flasken og finder så et ur, der passer.

İmage

/Bjørn.
[-]
  • cfnissen
Svar
#6
If only the wife would do the same....

Tror ikke jeg kunne få hende til det med hendes tøj! Men sikke en ro!

/insert clever or funny note here\
Svar
#7
(18-05-2016, 04:52 PM)bjorn_e58 Skrev: Jeg gør stort set som Jocke, dog med et par ændringer:

- Jeg kunne aldrig finde på at drikke det brune stads, der er i den flaske, Jocke bruger, så jeg bruger en anden flaske.

Helt enig - Bort med den fordømte Coke-flaske. - Desværre lader mit yndlingsmærke mig lidt i stikken  Icon_thinking

İmage
"Pepsi" spinner forbandet dårligt, og peger slet ikke entydigt.

(18-05-2016, 04:52 PM)bjorn_e58 Skrev: - Jeg vælger en hat med flasken og finder så et ur, der passer.

/Bjørn.
Når man både anvender en hat og en flaske, så er det jo let nok  Icon_excuse

Med venlig hilsen - Geodoc
İmage
Svar
#8
wow det er en helt vild samling !!!
Svar
#9
Hej Bjørn. Det var da en dejlig samling hatte. Gad vide, om der er et hatteforum et sted Icon_smil
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
Svar
#10
(20-05-2016, 10:57 AM)Larsb Skrev: Hej Bjørn. Det var da en dejlig samling hatte. Gad vide, om der er et hatteforum et sted Icon_smil

Hej Lars, jeg aner ikke, om der er et hatteforum, men hvis der var ville jeg sikkert ikke bruge tid på det alligevel. Jeg har iøvrigt også en høj hat, som jeg glemte at tage med på billedet. Jeg går altid med hat (well, udendørs....), og de bliver alle sammen brugt i løbet af et år - ligesom med urene! Jeg skiller mig også ud fra mængden på en anden måde, ved at jeg ekstremt sjældent går med slips, når omstændigheden og påklædningen iøvrigt siger, at slips er passende. I stedet for tager jeg så en af disse på:

İmage

/Bjørn.
[-]
  • HG
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)