Ingersoll, jeres holdninger og meninger
#91
(10-05-2016, 10:06 PM)Avantismo Skrev: Niveauet er lige steget i gruppen. 

Jeg har lige posted ;)


Icon_smil  det er lige steget yderligere - jeg droppede ud!
Svar
#92
Jeg er ude igen. 

Det var ikke noget for mig.
Mvh Kim 
[-]
  • Claus Tukjær
Svar
#93
Der er nogle af de grupper hvor det lader til at gå mere ud på at flashe sin rigdom end at snakke ure...



Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#94
(16-05-2016, 01:27 PM)arsenio3d Skrev: Der er nogle af de grupper hvor det lader til at gå mere ud på at flashe sin rigdom end at snakke ure...



Sent from my iPhone using Tapatalk


Hvis du snakker om Rolex gruppen, så har du ret. Men grunden til 98% af medlemmerne ejer et Rolex er vel netop derfor.
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
#95
(16-05-2016, 02:05 PM)jacobzimmer Skrev:
(16-05-2016, 01:27 PM)arsenio3d Skrev: Der er nogle af de grupper hvor det lader til at gå mere ud på at flashe sin rigdom end at snakke ure...



Sent from my iPhone using Tapatalk


Hvis du snakker om Rolex gruppen, så har du ret. Men grunden til 98% af medlemmerne ejer et Rolex er vel netop derfor.


De naive tror at Rolex har noget med rigdom at gøre. Jeg ved et par stykker i forumer med 2 -3  Rolex ure til tilsammen 100.000 - 150.000 kr, og de sagde at de ledte efter et par 4.000 - 8.000 kr ure, som var sjove og til deres sønner, men de ejede ikke kontanter nok til at købe disse ure før efter nogle måneder. (ca 4 måneder senere fandt de noget til hhv. 3.000 og 4.000 kr.).

Jeg var på jobsøgninngskursus engang og vi var 11 på holdet. Jeg havde et Rolex 17013 som var købt for en løn som serviceassistent på et sygehus, en kvinde havde et lille 28 mm Rolex på hun havde fået af en velhaver i udlandet, men hun gik aldrig med det og tog det kun med for at jeg skulle se det, og så var det en gut, som havde et 1601 på som han havde købt og han havde været på bistanden i 9 måneder. 

Nææ. Rigtig rigdom er når man uden problemer kan lægge mindst 10 % af sin løn til side hver måned og stadig synes at man har det godt. Det var de visse ord min bror fik for mange år siden af ambassadøren fra Holland hvis datter min bror kom sammen med. Ambassadøren havde en ny Audi 100, et 200 M2 hus på strandvejen og holdte 2 fester om året hvor konen fik en kjole svarende til 30.000 - 50.000 kr hver år. Min bror var i radio/tv branchen og en dag gik ambassadørens B&O i stykker. "Michael. Kan du ikke hjælpe mig med et fjernsyn. Et godt et til 3.000 - 5.000 kr". Så sagde min bror "hvorfor køber du ikke bare et nyt B&O" ? Ambassadøren sagde. "Fordi jeg har ikke mange penge. Jeg skal bruge 7 - 9 måneder for at spare op til et nyt". Min bror kunne ikke rigtig forstå det og sagde til ham. "Du tjener godt. Du kører ny Audi og stort hus på strandvejen. Ambassadøren sagde. "Michael. Jeg lever et godt liv, men det forventes af mig. Det forventes at jeg bruger 100.000 kr. (omregnet til dags penge), på fester om året. Min kone skal have fin kjole på osv. Men er først rig når man kan lægge mindst 10 % af sin løn til side hver måned og have det godt. Uanset hvad du tjener".
[-]
  • Smilla
Svar
#96
Fantastisk "råd"!

/insert clever or funny note here\
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)