Ingersoll, jeres holdninger og meninger
#1
Hejsa.

Jeg er faldet over dette ur-firma, men ved ikke særlig meget om det.
Derfor vil jeg meget gerne høre jeres holdninger og mening om Ingersoll.


På forhånd tak.
Svar
#2
Du spørger efter holdning og mening, der jo er personligt, så lad mig være ærlig (om det, der i dag sælges): Fuldstændig ligegyldigt kinabras.

/Bjørn
[-]
  • Claus Tukjær
Svar
#3
(06-05-2016, 01:02 AM)bjorn_e58 Skrev: Du spørger efter holdning og mening, der jo er personligt, så  lad mig være ærlig (om det, der i dag sælges): Fuldstændig ligegyldigt kinabras.

/Bjørn

Det er selvfølgelig helt i orden, at du har den mening. Jeg aner intet om mærket - derfor var jeg nysgerrig :)

Vil du forklare, hvorfor du har den mening om mærket?
Svar
#4
Som Bjørn skriver... det er intet andet end Kinabras.
Det tikker godt nok og visuelt tiltaler nogle af deres ure. Men IMO er kvaliteten på linie med det ur du får i "gave", når du er lokket i fælden og har købt 3 måneders abonnement på bladet,
" Vi med rotter på loftet"

/Allan
Never argue with an idiot. 
They will only bring you down to their level and beat you with experience
Svar
#5
(06-05-2016, 07:39 AM)guru1313 Skrev: Som Bjørn skriver... det er intet andet end Kinabras.
Det tikker godt nok og visuelt tiltaler nogle af deres ure. Men IMO er kvaliteten på linie med det ur du får i "gave", når du er lokket i fælden og har købt 3 måneders abonnement på bladet,
" Vi med rotter på loftet"

/Allan
Hehe, tak for dit meget ærlige svar :)
Jeg fornemmer, at man bør søge andre veje, hvis man vil have et nyt ur til samlingen.

Tak for dit ærlige svar

Sendt fra min LG-D802 med Tapatalk
Svar
#6
Der er efter min mening svaret fyldestgørende Icon_e_wink
[-]
  • Claus Tukjær
Svar
#7
Der er vel stort set enighed om at kinesiske producenter kommer til at spille en rolle i fremtiden men at der er langt igen før de når et acceptabelt niveau for både urværker og kasser. Hvis de schweiziske producenter fortsætter med at lukke sig om sig selv bliver der sikkert plads for nye spillere på markedet.
P.N.
Svar
#8
Der er bestemt plads til også kinesiske urproducenter. Tag f.eks. Seagull Watch Co., som er grundlagt i 1955. De er i dag verdens største værkproducent. De laver ca. 5 millioner værker om året. De laver også komplicerede værker med f.eks. tourbillion
http://www.seagullwatchstore.com
JK
[-]
  • whoa
Svar
#9
(06-05-2016, 10:23 AM)KimT Skrev: Der er efter min mening svaret fyldestgørende Icon_e_wink
Det er bare lidt sjovt at folk har en anden opfattelse på et andet ur-forum :)

Sendt fra min LG-D802 med Tapatalk
Svar
#10
Jeg kender ikke "det andet urforum", men hvis jeg var der og hvis man der er af den opfattelse, at Ingersoll er et godt, velproduceret, spændende, - indsæt selv superlativer her - produkt, så ville jeg enten løbe væk eller argumentere for det modsatte.

Jeg har en gang for sjov købt et andet kina ur til omkring et par hundrede $, det nåede jeg end ikke at have på en hel dag, og nu ligger det bare og roder et sted nederst i en tilfældig skuffe.

/Bjørn
[-]
  • Claus Tukjær
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)