En lille ny på vej...
#1
Fruen har termin på tirsdag, men mandag bliver også en god dag  Icon_lol

Fra DHL tracking...

Forventet levering:
Mandag, maj 02, 2016
Inden dagens udgang

Mere info og billeder følger når jeg har fået uret...  Icon_smil

God weekend!
Svar
#2
Dobbelt op! Vi venter også en til august og går også og prøver at overbevise konen om jeg da skal have et nyt ur! Evt Tudor eller omega som sønnen så kan arve engang.... Det går ikke så godt! 😎

Sent using rock, paper scissor!
Svar
#3
Ha ha - god ide. Du har jo lidt tid at løbe på endnu. Her ville fruen gerne give mig noget når den lille kom Icon_Up men vidste ikke hvad. Jeg foreslog et ur (jeg har haft kig på længe) - dog slet ikke i Omega eller Tudor klassen Icon_smil. Men glæder mig rigtig meget til det kommer...
Svar
#4
(29-04-2016, 11:09 PM)whoa Skrev: Dobbelt op! Vi venter også en til august og går også og prøver at overbevise konen om jeg da skal have et nyt ur! Evt Tudor eller omega som sønnen så kan arve engang.... Det går ikke så godt! ?

Sent using rock, paper scissor!

Det var da ellers et godt forsøg Icon_smil
Mvh.

Jørgen
Svar
#5
(30-04-2016, 12:38 AM)onkeldunkel Skrev: Ha ha - god ide. Du har jo lidt tid at løbe på endnu. Her ville fruen gerne give mig noget når den lille kom Icon_Up men vidste ikke hvad. Jeg foreslog et ur (jeg har haft kig på længe) - dog slet ikke i Omega eller Tudor klassen Icon_smil. Men glæder mig rigtig meget til det kommer...
Hehe det behøver skam heller ikke være i den klasse! Så kan man jo altid gå lidt ned ;-)

Sent using rock, paper scissor!

(30-04-2016, 09:42 AM)JJensen Skrev:
(29-04-2016, 11:09 PM)whoa Skrev: Dobbelt op! Vi venter også en til august og går også og prøver at overbevise konen om jeg da skal have et nyt ur! Evt Tudor eller omega som sønnen så kan arve engang.... Det går ikke så godt! ?

Sent using rock, paper scissor!

Det var da ellers et godt forsøg Icon_smil
Ja jeg syntes egentlig også jeg burde have point for forsøget :-P

Sent using rock, paper scissor!
Svar
#6
(30-04-2016, 10:00 AM)whoa Skrev: Hehe det behøver skam heller ikke være i den klasse! Så kan man jo altid gå lidt ned ;-)

Sent using rock, paper scissor!
Udemærket strategi - den kan med fordel også anvendes ved ansættelses- og lønsamtaler  Icon_lol
Svar
#7
Jeps! Det har jeg også altid prøvet! Desværre har vi haft fælles lønforhandling de sidste år! Men ja den virker godt mange steder

Sent using rock, paper scissor!
Svar
#8
Uh, så er told+moms betalt og status er Out for Delivery :-). 

Forøvrigt en fantastisk oplevelse med DHL sammenlignet med UPS. Statusopdateringer hele vejen, mulighed for at vælge modtagelse i Swipbox, link til betaling af told+moms osv., osv.  Icon_Up 

Her er hvad der er på vej:

- Ur (nyt)  i børstet stål (316L) med lænke - værk Seiko NH35. Vandtæt til 300M
- Læderem - Whiskey
- To forskellige spænder
- 4 stk. nato rem (jeg kunne ikke vælge)
- Springbar tool
- Ekstra spidser til tool

Opdatering+billeder følger når jeg modtager uret  Icon_smil
Svar
#9
Update?


- via iPhone
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
#10
Den står lige nu til: Scheduled for delivery og Expected delivery: Monday, May 02, 2016 - By End of day  Icon_cry Så jeg venter stadig...  Icon_smil

İmage
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)