Seiko Prospex SRP653
#11
Jeg får godt nok givet en krone noget finger...indrømmet, men lover at jeg ikke overspænder Icon_blink

Om det er ure til lidt mindre har jeg det rigtig fint med og de gode indkøb er jo ikke at foragte Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#12
Blot lidt afsluttende info omkring uret.

Jeg bliver selvfølgelig nødt til at fremhæve lumen på uret, der er noget af det vildeste.

Værket har jeg som sagt ikke erfaring med, men uret vinder 5 sek. i døgnet.

Uret er som forventet meget behageligt trods sine 50mm, hvilket burde være umuligt at bære for de fleste, men det føles ikke på nogen måde som et kæmpe ur.

Lunetten er meget speciel og til tider sort eller blå, men skifter alt efter lysforhold.

Den medfølgende gummirem er til top-karakter i behagelighed, men har ingen erfaring med levetid for disse remme.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#13
Tak for en god video af et spændende ur!!
Btw: Det er da nogle ordentlige bradepander af nogle hænder, du har!!!
Da du sagde, at var 50mm kom jeg til at tænke, at det er sådan en 36mmDJ ser ud i min hånd (og jeg er ellers absolut ikke lille eller klejn i det; snarere tværtimod!)


/SK
/SK
Svar
#14
Det med at kunne bære de store ure, ville jeg til tider godt kunne undvære og lande i et mere almindeligt niveau, for hvor er det træls altid at skulle bestille ekstra lange remme og rigtig mange ure ligger under de 40mm eller deromkring og jeg skal helst starte ved de 44mm, alt efter udformning af kassen.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • runzuk5, Sub-erman
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)