Nyerhvervet seiko sumo
Icon_Up
Svar
Personligt er jeg ikke så meget til læderrem på dykkerure, og heller ikke den kombination, men det er bare mig.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
(13-04-2016, 07:25 PM)bcmb Skrev: Personligt er jeg ikke så meget til læderrem på dykkerure, og heller ikke den kombination, men det er bare mig.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Skyldes det, at man skal bruge uret til dykning? Eller fordi du synes, det ikke klæder uret?

Jeg er bare nysgerrig :)

Sendt fra min LG-D802 med Tapatalk
Svar
(14-04-2016, 06:28 AM)Manson Skrev:
(13-04-2016, 07:25 PM)bcmb Skrev: Personligt er jeg ikke så meget til læderrem på dykkerure, og heller ikke den kombination, men det er bare mig.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Skyldes det, at man skal bruge uret til dykning? Eller fordi du synes, det ikke klæder uret?

Jeg er bare nysgerrig :)

Sendt fra min LG-D802 med Tapatalk


Det er rent udseendemæssigt.
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
(14-04-2016, 06:29 AM)bcmb Skrev:
(14-04-2016, 06:28 AM)Manson Skrev:
(13-04-2016, 07:25 PM)bcmb Skrev: Personligt er jeg ikke så meget til læderrem på dykkerure, og heller ikke den kombination, men det er bare mig.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Skyldes det, at man skal bruge uret til dykning? Eller fordi du synes, det ikke klæder uret?

Jeg er bare nysgerrig :)

Sendt fra min LG-D802 med Tapatalk


Det er rent udseendemæssigt.
Okay.
Det må jeg indrømme, at jeg kun har set billeder af sumo ned læderrem. Jeg har ikke set det IRL endnu.

Dog synes jeg, det ser vildt fedt på billederne. Og jeg tænker det er lækkert at kunne give uret forskellige looks, alt efter hvad det skal bruges til :)

Sendt fra min LG-D802 med Tapatalk
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)