Reparation af Rolex i Nordtyskland eller Sverige
#11
(01-04-2016, 01:49 PM)stigbindner Skrev: Hejsa

Har været en tur omkring Klarlund med mit Rolex Oyster Perpetual day/date i guld, da gevindet i kronen er gået sig en tur.

Nu skal den ha fuld rulle fra Klarlunds side, og de vil kun lave denne lille rep. hvis de også kan lave en fuld service på uret til yderligere 6.500.

Deres måde at drive forretning på er fuldstændig uacceptabel, og derfor søger jeg nu en autoriseret forhandler i Nordtyskland eller i Sydsverige.

Er der nogen der kender en der kan lave rep. af mit ur.
I will give you a very good tip.Contact PN a member of this site.He is a great watchmaker,who can fix your little problem.I can tell you from experience,there is not much this guy cannot fix,and for a fair price.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
#12
(01-04-2016, 01:49 PM)stigbindner Skrev: Hejsa

Har været en tur omkring Klarlund med mit Rolex Oyster Perpetual day/date i guld, da gevindet i kronen er gået sig en tur.

Nu skal den ha fuld rulle fra Klarlunds side, og de vil kun lave denne lille rep. hvis de også kan lave en fuld service på uret til yderligere 6.500.

Deres måde at drive forretning på er fuldstændig uacceptabel, og derfor søger jeg nu en autoriseret forhandler i Nordtyskland eller i Sydsverige.

Er der nogen der kender en der kan lave rep. af mit ur.


Absolut som Kim svarede tidligere: M.C.Mortensen i Herning. Ved ikke hvad præcist denne rep. vil koste men jeg kender deres meget fair måde at drive business og deres yderst rimelige (AD-) priser.
Ring og spørg Henrik (urmager) - ellers snak med Steffen (bossen).
At sende uret som værdipakke frem og tilbage vælter ikke budgetten.

Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
[-]
  • pbr
Svar
#13
Her er en, som sætter nyt gevind I kronen. Icon_idea

https://www.youtube.com/watch?v=ZrbELntV1nI
Mvh Palle A.K.A Clubman
Svar
#14
det ser meget simpelt ud. Men jeg vil stadig fortrække en ny krone.
Svar
#15
Undskyld, men hvor svært kan det være???
Hvis du ikke vil køre til Herning og selv have den gode oplevelse af enten Steffen eller Henrik.
Ja, så er der Jürgensen i Flensborg. Alle sammen AD, køreturen er nok nogenlunde den samme.
Nårh ja, øllene er billigere i Tyskland.... Icon_e_biggrin1  Icon_e_biggrin1  Icon_e_biggrin1
Og begge forretninger har jeg kun hørt positiv omtale af... Icon_smil

Mvh
Lars
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900

Instagram: https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/

Mvh
Lars

[-]
  • pbr
Svar
#16
Dårlig stil.. Men tror nu faktisk Klarlund gør som Rolex har bedt dem om.

Kom selv ind til Klarlund med en Panerai fra '06, som jeg vil give service.
Han smed det på maskinen og spurgte ind til gangreserven.
Sagde så uret havde fuld gangreserve og han sagde at det også gik fint, så han frarådede service samt polering :Då


Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
#17
Jeg har også fået renset og smurt et Panerai ( med udløben garanti og ej købt hos dem ) helt gratis hos Klarlund. Beskeden da jeg hentede uret var, at det var gratis og at de håbede, at jeg købte mit næste ur hos dem.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)