Omega priser på urværket...
#1
Hej alle,

Jeg faldt lige over Omega "udsalget" på Urværket. Er der en anden forklaring end at de bare sælger ud?
Det lader til at være rigtigt gode priser, og så på et overraskende stort udvalg af de helt klassiske modeller??!!

Rolex 114060 classic
Svar
#2
Gætter på det er måske er fordi der kommer nye modeller, inden så længe. Men udover det, så er det absolut en god pris de har på modeller som speedmasteren!
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
#3
Det er godt nok fantastisk gode priser på f.eks. Seamaster 300, Aqua Terra og DSOM !!! Icon_e_surprised

Havde man bare lige 30K+ liggende, der stod ur på, så skulle der handles !! Icon_party
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#4
Er det virkelig på grund af de ny modeller (Basel 2016) at nærmest samtlige "gamle Omegaer" bliver devalueret i stor stil? 
Hvis det er tilfældet ville jeg føle mig en smule ærgerlig hvis jeg lige havde investeret i nyt for få uger siden.

Rolex 114060 classic
Svar
#5
Det er som at købe julegaver i november/december for så at finde de samme varer på udsalg i januar  Icon_evil
P.N.
[-]
  • ohmymega
Svar
#6
Kan ikke se at de skulle være markant bedre end så mange andre.... Timetowatch.DK har eks også både en ny Speedmaster pro til 26.500 og en Seamaster 300 ny til 21.500....??

Eller er der noget jeg har overset?
Svar
#7
Er der nogen der kender gennemsnits prisen på et speedy?

Jeg overvejer at købe et, og har ligeledes kigget på det, der tidligere er linket til på urværket til 26.700.

Havde dog først tænkt mig at købe det om nogle måneder, men hvis i siger at det er en meget lav pris og jeg kun skal forvente at prisen stiger igen snart, så er det vel værd at slå til nu i stedet?

Kunne være rigtig godt at høre jeres erfaringer, vdr.
pris på nyt speedy moon watch( udgaven med hersalite)
Svar
#8
Hvis alle dine spørgsmål kan besvares positivt skal du nok skynde dig hvis du vil komme først til mølle  Icon_smil
P.N.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)