Sælgere på DBA
#1
Hej allesammen,

Jeg er ny på forummet. Jeg er en halv ny ur-entusiast, og har på det sidste set efter et godt vintage ur. Jeg har særligt kig på gamle Omega seamaster 30 eller geneve ure.

Er der nogle der har gode erfaringer med at købe vintage ure på DBA? Jeg har fundet to sælgere i Kbh, Denis A og Kristian B. der begge har mange og tilsyneladende pæne ure til salg. Er de "good guys"?

På forhånd tak.

Hilsen

Frederik
Svar
#2
(10-03-2016, 02:48 PM)Frederik C Skrev: Hej allesammen,

Jeg er ny på forummet. Jeg er en halv ny ur-entusiast, og har på det sidste set efter et godt vintage ur. Jeg har særligt kig på gamle Omega seamaster 30 eller geneve ure.

Er der nogle der har gode erfaringer med at købe vintage ure på DBA? Jeg har fundet to sælgere i Kbh, Denis A og Kristian B. der begge har mange og tilsyneladende pæne ure til salg. Er de "good guys"?

På forhånd tak.

Hilsen

Frederik


Umuligt at svare... Vi har en Denis her, en "Omega-Denis" (Dennis?) og han er bestemt en God Guy.
Men men... folk som annoncerer vintage Omega på DBA er nu ikke den første division af potentielle svindlere. Hvorfor spørger du ikke dem selv ? Altså, sæt dialog i gang. Du finder ud af en del af deres karakter. Og, som sagt, folk som er ude at bøffe andre, prøver sjældent det med et vintageur for 2 - 4K... Faktisk, den slags (= at blive blank ribbet) sker ret sjældent i DK (landet er alt for lille) og hvis / når er maddingen som regel noget for værdi 20 - 50K.
Jeg ville ikke være bekymret.

Og - velkommen til !

Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
[-]
  • Frederik C
Svar
#3
Denis er bruger herinde (brugernavn=dwndler) og en rigtig god fyr Icon_Up
[-]
  • Frederik C
Svar
#4
Kristian B. er også good guy.


Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
[-]
  • Frederik C
Svar
#5
Jeg har handlet med Denis (dwndler) og kan kun varmt anbefale.  Han har et godt udvalg så chancen for det rigtige ur er stort
Kristian kander jeg ikke så kan ikke udtale mig der.
[-]
  • Frederik C
Svar
#6
Hej John,

Tak for svar. Jeg vil prøve at skrive til dem. De virker begge ganske troværdige, jeg går bare forsigtigt til værks da jeg ikke rigtigt har nogen erfaring med gamle ure og DBA. 

Mvh.
Frederik

Citat:Umuligt at svare... Vi har en Denis her, en "Omega-Denis" (Dennis?) og han er bestemt en God Guy.
Men men... folk som annoncerer vintage Omega på DBA er nu ikke den første division af potentielle svindlere. Hvorfor spørger du ikke dem selv ? Altså, sæt dialog i gang. Du finder ud af en del af deres karakter. Og, som sagt, folk som er ude at bøffe andre, prøver sjældent det med et vintageur for 2 - 4K... Faktisk, den slags (= at blive blank ribbet) sker ret sjældent i DK (landet er alt for lille) og hvis / når er maddingen som regel noget for værdi 20 - 50K.
Jeg ville ikke være bekymret.

Og - velkommen til !

Mvh. John
Svar
#7
Nogen som kender http://www.time-out.dk
Er det en ok butik
Venlig hilsen
Niels B. Henriksen
Svar
#8
Jeg ville ikke være bange for at handle der. Du kan jo aftale personlig afhentning.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)