Jack Forster om Apple Watch
#61
(21-02-2016, 08:10 PM)ultoman Skrev:
(21-02-2016, 06:54 PM)runzuk Skrev:
(21-02-2016, 04:45 PM)maclerche Skrev:
(21-02-2016, 01:25 PM)runzuk Skrev: Stort set alle programmer kører jo også på Mac.

Ja stort set alt hvad man bruger på kontorer… men ellers findes programmerne slet ikke….

What???? Hvad mener du?
Jeg har til dato ikke fundet et eneste program som ikke har virket på Mac.

Jeg kan slet ikke forstå at du skriver det

Jeg kan godt lide at spille på computer, og her har jeg mere end en gang måtte droppe et spil fordi det ikke fandtes til Mac.

Seriøst??? Prøv at kigge igen. Nogle af de mest kraftige spil ever er lavet til iOS systemet......
Svar
#62
(21-02-2016, 06:54 PM)runzuk Skrev: What???? Hvad mener du?
Jeg har til dato ikke fundet et eneste program som ikke har virket på Mac.

Jeg kan slet ikke forstå at du skriver det

Hvis man skal bruge Mac så går jeg ud fra at vi dermed mener OS X.  Og her vil jeg lige finde nogle programmer som jeg jævnligt bruger i mit job som jeg gerne ser du installerer under OS X…. 

PCschematic

Fluke software

Jablotron Alarm software

Logic Software

Servodan Software

Scheidt & Bachmann Software

Smart Day -WPA software

Dette er bare et meget lille udpluk af de ting vi bruger dagligt. Det meste findes kun til PC….
Venligst
Henry Lerche Rasmussen
Icon_violin

Vulcain Owners Group
https://www.facebook.com/groups/326314512747838/
Svar
#63
(21-02-2016, 08:27 PM)runzuk Skrev: Seriøst??? Prøv at kigge igen. Nogle af de mest kraftige spil ever er lavet til iOS systemet......

Ja det er skam ganske seriøst Icon_blink  , og tror mig det har ikke noget at gøre med at jeg ikke har kigget.

fx da Age og Conan kom ud, så kunne det de første måneder kun spilles på windows, dette har jeg oplevet mere end en gang.

Går du ind på Steam som er en portal hvor man kan købe spil, der er ligeledes et filter hvor man kan vælge platform, hvilket der er en god grund til, da det bestemt ikke er alle spil du kan få til Mac. 
Så uden at tale hardware, så ville jeg aldrig anbefale en Mac, hvis den skal bruges af en der spiller meget computer, så man undgår  Icon_head
Svar
#64
Hvis man ønsker det, så kan en Mac startes op i Windows mode hvis du har tilkøbt det. Det vil sige at alle spil og programmer som kun er lavet til pc kan køres.
Hermed har man en maskine som kan alt.

https://support.apple.com/da-dk/HT201468
Svar
#65
I know

Men det er mange penge ekstra at bruge på et spil ;) (derudover hvis det er ens behov, så ville man i min verden nok være bedre tjent men en windows maskine)

Nu var jeg lige inde og kigge, og selv det spil der ligger nr. 1 under action (eneste kategori jeg kiggede i) "Tom Clancy's the division" det kan man ikke få til mac, så det er ikke kun niche spil der ikke findes til mac.
Svar
#66
Jeg fortæller det blot for at sige at alt stort set kan lade sig gøre. Hvad der kan betale sig vil altid være forskelligt. Her i huset spilles der på iOS enheder. Den billigste og bedste måde i min verden set udfra behov.
Men mac og Windows programmer er mulig i ALLE tilfælde.
Svar
#67
(21-02-2016, 12:40 PM)runzuk Skrev: Du må ha haft en printer uden Airplay.
Øv - jeg lod mig provokere! Men hvad f... er Airplay? Eller rettere: Hvis jeg køber en vilkårlig netværksprinter til 1000 kr og sætter den på min hjemmnetværk, eller hvis jeg støver en ældre printer uden net af og sætter den til USB porten på en Linux server, der er på mit netværk, så tager det højst 10 min før min Windows maskine kan anvende den pågældende printer. Det mest absurde er, at på Linux serveren anvendes et print-system, der hedder CUPS, som er udviklet af Apple, men alligevel brugte jeg masser af tid (timer) på at få en Mac/OSX til at anvende den pågældende printer.

/Bjørn.
Svar
#68
(22-02-2016, 11:13 AM)bjorn_e58 Skrev:
(21-02-2016, 12:40 PM)runzuk Skrev: Du må ha haft en printer uden Airplay.
Øv - jeg lod mig provokere! Men hvad f... er Airplay? Eller rettere: Hvis jeg køber en vilkårlig netværksprinter til 1000 kr og sætter den på min hjemmnetværk, eller hvis jeg støver en ældre printer uden net af og sætter den til USB porten på en Linux server, der er på mit netværk, så tager det højst 10 min før min Windows maskine kan anvende den pågældende printer. Det mest absurde er, at på Linux serveren anvendes et print-system, der hedder CUPS, som er udviklet af Apple, men alligevel brugte jeg masser af tid (timer) på at få en Mac/OSX til at anvende den pågældende printer.

/Bjørn.

Sorry. Airprint er bygget ind i stort set alle printere i dag. Personligt har jeg aldrig haft problemer med at koble en printer til via kabel. Og jeg har haft en del igennem.
Jeg ved ikke hvad der er gået galt i dit eksempel.
Airplay er iøvrigt når man streamer lyd fra en iOS enhed til fjernsyn, højtalere etc - trådløst. Dette fungerer altså også til topkarakter.
Svar
#69
Det skal bare lugte en smule af æble, så rykker det... Læs blot her :-)

https://www.hodinkee.com/articles/a-quar...-macintosh


Sent from my iPhone using Tapatalk
Venligst
Henry Lerche Rasmussen
Icon_violin

Vulcain Owners Group
https://www.facebook.com/groups/326314512747838/
Svar
#70
(22-02-2016, 06:18 PM)maclerche Skrev: Det skal bare lugte en smule af æble, så rykker det... Læs blot her :-)

https://www.hodinkee.com/articles/a-quar...-macintosh


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ligesom med alt andet lir
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)