Opbevaring/transport af ure (igen)
#31
(28-02-2016, 03:54 PM)willy Skrev: PS.Cannot be so hard to teach a dog how to scent watch oil Icon_lol Icon_lol

Training Fluffy like that would really make the bitch a "watch-dog"!
Svar
#32
(28-02-2016, 08:20 PM)Gert Skrev:
(28-02-2016, 03:54 PM)willy Skrev: PS.Cannot be so hard to teach a dog how to scent watch oil Icon_lol Icon_lol

Training Fluffy like that would really make the bitch a "watch-dog"!
Icon_lol Icon_lol Icon_lol Icon_lol Icon_lol Good one Gert
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
#33
Bump !
Ja jeg kan se at I har forskellige forslag til opbevaring, men hvor køber I dem henne?
Personligt tror jeg at jeg ville foretrække en dansk butik / internetside.

Er der nogen som muligvis kunne give nogle links?
Svar
#34
kasser eller ruller?

jeg har købt mine canvas ruller her:
https://shop.coolmaterial.com/products/w...watch-roll

generelt ok - er dog nok bedst til tool-ure. Prisen er fin og jeg bruger dem også til opbevaring af remme, lænker og som opbevaring til div. arbejdsrelaterede stuff.

/L
[-]
  • Michael F
Svar
#35
Har en ultra-lækker ur-rulle fra Hodinkee. Ikke billig og ikke fra dansk web-side, men til gengæld lækker. Jeg fik den dog på tilbud på et pop-up marked, hvor de havde en stand.

İmage

İmage

Fra Oligark-afdelingen kommer forslaget om et særligt ur-skab fra JLC. Sikkert og med særlige lydkanaler, så du kan høre din minute-repeater slå selvom skabet er lukket. Knapt så transportabelt, men kvaliteten er i top.

İmage

Indmaden

İmage

Claus


Sent from my iPad using Tapatalk

[-]
  • jazzman, longbear
Svar
#36
Hvis man nu bruger en værdigboks, har magnet låsen så nogen indvirkning på urene mht magnetisme?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#37
Min strategi er nu, at opbevare urene hver for sig. Der er grænser for, hvor lang tid, en tyv har til at lede, og så finder de forhåbentligvis kun et ur, vis nogen. Sejt skab fra JLC Icon_smil
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
[-]
  • cfnissen
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)