Har jeg gjort et godt køb (3878-02)?
#1
Jeg har lige købt nedenstående ur. Prisen ligger 14-15.000 under hvad jeg ellers kan finde dem til:

http://www.chrono24.dk/iwc/spidfire-chro...067155.htm

Jeg har mailet frem og tilbage med sælger. Uret er fra 2013, serienummeret er intakt og rem+foldespænde er originalt IWC. Det sidste fremgår også af annoncen:

Beschreibung der Uhr: 
- IWC Fliegeruhr Chronograph 
- IWC Zifferblatt in schwarz 
- IWC Krokoband in braun 
- IWC Faltschließe in Stahl 
- IWC Saphirglas 

Lieferumfang: 
- IWC Fliegeruhr Chronograph 
- Neutrale Uhrenbox 
- Echtheitszertifikat 
- Ordentliche Rechnung 
- 2 Jahre Garantie

Det mangler boks+papirer, men jeg tænker også det er fornuftigt afspejlet i prisen. Hvad tænker i - jeg kan stadig nå at springe fra?

Tak,
Jacob
Svar
#2
Jeg synes, det ser fornuftigt ud. God stand ser det ud til, selvom det ikke er de skarpeste billeder, jeg har set. Jeg tør da godt ønske tillykke med købet. Vi glæder os til at se billeder, når du får det hjem!
JK
Svar
#3
Tak :-). Det lyder godt og det er ganske rigtigt ikke de bedste billeder - linsen skal vist pudses lidt. Jeg poster nogle billeder når jeg får uret.

Tak for svar,
Jacob
Svar
#4
(28-01-2016, 01:43 PM)onkeldunkel Skrev: Tak :-). Det lyder godt og det er ganske rigtigt ikke de bedste billeder - linsen skal vist pudses lidt. Jeg poster nogle billeder når jeg får uret.

Tak for svar,
Jacob

Er uret landet, eller sprang du fra?
Svar
#5
Uret blev tilføjet listen over medlemmernes IWC ure d. 3/2. Billedet er her.
JK
İmage
Svar
#6
Tak og ja, det er landet og jeg er yderst tilfreds. Uret var som beskrevet og handlen gennem Chrono24 trusted checkout fungerede også rigtig godt. Alt i alt et god køb (synes jeg) :-)
Svar
#7
Jamen det er jo også dig der skal være tilfreds, hvad andre mener er bedøvende ligegyldigt. Det er et meget, meget smukt ur, tillykke med det  Icon_Up
P.N.
Svar
#8
Yes you cannot go wrong with a classic like that,congratulations from me Icon_flag
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
#9
Tak skal i have - eneste 'ulempe' er at jeg ikke har lyst til at gå med mine andre ure, men det kommer nok igen :-)
Svar
#10
Godt nok et smukt ur ;-)
Når den første "forelskelse" er over må kun meget gerne smide en vurdering af dette ur
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)