Dreamwatch.dk
#1
Endnu en gang, har jeg handlet ur med Micki og har fået en super behandling og gjort en god handel - efterhånden har jeg nu handlet med Micki og Dreamwatch.dk rigtig mange gange og hver gang har det været en positiv oplevelse !!

Jeg kan kun anbefale Dreamwatch.dk og Micki !!

Her er uret, som det handlede (fik I den !??  Icon_rul) om denne gang !


İmage
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#2
Et smukt ur. Omega har virkelig ramt plet efter min mening . Det er nok skrevet ! Men hvilken dia. Er det ?
Kan også kun anbefale Dreamwatch, har haft fornøjelsen 2 gange
Michael
Svar
#3
Dimensionerne er ligesom den almindelige Aqua Terra - diameter 41,5 mm Icon_smil
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#4
Den er super flot til dig, Peter Icon_Up Lækker klokke Icon_cool
De venligste hilsner, John
[-]
  • pbr
Svar
#5
Hvornår sætter du den til salg Icon_rul

/Bjørn
Svar
#6
Micki er bestemt en good guy, aldrig problemer og standen er som beskrevet.


Sent from my iPad using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
[-]
  • pbr
Svar
#7
(08-01-2016, 10:17 PM)bjorn_e58 Skrev: Hvornår sætter du den til salg  Icon_rul

/Bjørn


He he he ........... den holder nok lige weekenden over !!  Icon_lol Icon_lol
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#8
Dejligt med god service Icon_Up ….. men navnet forbligter jo også! Jeg mener hvis det nu havde heddet "Nightmarewatches" Icon_lol
Venligst
Henry Lerche Rasmussen
Icon_violin

Vulcain Owners Group
https://www.facebook.com/groups/326314512747838/
Svar
#9
(08-01-2016, 10:17 PM)bjorn_e58 Skrev: Hvornår sætter du den til salg  Icon_rul

/Bjørn


He he he ............ så er din (og mange andres) spådom gået i opfyldelse ! 

Aqua Terra er byttet ind for denne dejlige sag, der nok er mere "mig" - den er lidt mere "rå" i sit udtryk ! 

Igen handlet hos Dreamwatch.dk og Micki - og igen igen en super behandling som altid !!  Icon_Up

Rolex Explorer I "39mm" ref. 214270

İmage
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • Smilla
Svar
#10
Det ser vildt lækkert ud tror det er på tide mit pam skal byttet til sådan et en dag
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)