Omega Seamaster Aqua Terra Day Date Co Axial
#1
I denne tråd kan jeg præsentere min ny-erhvervelse, Omega Seamaster Aqua Terra Day Date  Icon_smil 

Et utroligt behageligt ur at bære og et ur, der med sin dyb-sorte skive i "skibs-planke-design", samt visere og timemarkeringer med mange facetter og slibninger, giver et helt fantastisk spil, selv ved lave lysforhold !! Det er i mine øjne et meget smukt ur.  Icon_hjerte 

I en tid, hvor der stadig er en tendens til, at et "sports-ur" er synonymt med et dykker-ur, ligger Aqua Terra nok i grænseområdet mellem sport og dress !! Men når man tænker på, at uret har skruekrone og er vandtæt til 150m, så opfylder det fint kriterierne for et klassisk sports-ur, som de var før dykkerurene gik fra at være et "tool-ur" til at være et mode-ur.

Under alle omstændigheder, så er et sådant ur på håndleddet efterhånden en af de bedste måder, at kunne skille sig lidt ud fra mængden på, urmæssigt set !  Icon_blink 

Jeg vil på et senere tidspunkt komme med et lidt mere omfattende indlæg i denne tråd om mine brugs-erfaringer med uret, når jeg har båret det et stykke tid - og til den tid, vil jeg forhåbentlig også kunne vise lidt flere (og bedre) billeder, idet det i denne tid er lidt en udfordring at komme hjem fra arbejde, inden dagslyset er ved at vige.

Særligt glæder jeg mig til at kunne vise bedre billeder af spillet i den helt fantastisk smukke sorte skive !!

Men her kommer de to billeder af dagens "høst", der faldt nogenlunde acceptable ud, samt to jeg har vist før i tråden om "dagens ur"  Icon_blink 


İmage

İmage

İmage

İmage
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#2
Tillykke med den smukke Omega Seamaster! IMHO har Omega p.t. et flot, flot program af ure i prima kvalitet til en fornuftig pris.
Det bliver spændende at se, om de vil føre sig lige så stærkt frem som sidst på Basel messen om et par måneder.
JK
Svar
#3
In my opinion one of the best Omega watches you can buy.I remember the first time i saw one on someones wrist.It just looks so elegant and beautifull.Congratulations Icon_Up
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
#4
Tillykke med det flotte ur Icon_party God stil  Icon_party
Med venlig hilsen

Borgbjerg
Svar
#5
Det er da virkelig flot det ur. Stort tillykke
Svar
#6
Jeg bukker mig i støvet over dine billeder. Jamen for helv...

Uret er lækkert. Dine billeder gør det piv lækkert
Mvh Kim 
Svar
#7
Tillykke med et på alle måder smukt ur. Det bliver også smukt presenteret og det er lækkert at se på. Man kan jo ikke undgå at få lyst til et Aqua Terra Icon_party

Et super valg til et sandt all round ur.
Svar
#8
Super fedt, er vild med det der day date..

Sendt fra min HTC One max med Tapatalk
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
#9
Fin sag...Kigger selv meget på den samme model, blot med blå skive...Tillykke! Icon_flag
Svar
#10
(06-01-2016, 09:57 PM)Krüger Skrev: Fin sag...Kigger selv meget på den samme model, blot med blå skive...Tillykke! Icon_flag


Kan kun anbefale den blå skive - jeg har tidligere haft den i blå, blot uden Day-Date. Den skive er også helt utrolig !!  Icon_Up


İmage

Tusind tak skal i have alle sammen - ingen nævnt, ingen glemt !! Icon_smil

Jeg er super glad for uret ........ og bliver mere og mere glad for det, hver gang jeg kigger på mit håndled Icon_hjerte
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)