Hobbies besides watches :-)
#11
(02-01-2016, 07:46 PM)Avantismo Skrev: Fed vogn og hobby.

Her i huset er det gamle biler, der rykker.

Har selv en gammel slæde fra 1962

İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
Nice kasse Kim, den gad jeg sgu godt at tøffe lidt rundt i :up:

Det er jo også en hobby der æder lidt tid og kroner ikk?

Sendt fra min HTC One max med Tapatalk
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
#12
Min anden hobby udover ure er gamle MC´er og denne står i stuen og venter på sommer.

İmage
[-]
  • longbear
Svar
#13
Jeg har en Kyosho el bil med 4 hjulstræk stående på loftet. Det var sjovt i en måned. Nu trækker sko mere. Så hvis nogen vil prøve at lege med lidt elbil, kan den nok købes til en god pris. Mangler nok bare et nyt 7,2 V batteri.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#14
Fjernstyret biler lyder som en sjov hobby!!
Jeg hygger mig med pistol skydning
İmage

Sendt fra min A0001 med Tapatalk
[-]
  • Lille Nørd
Svar
#15
Pistol skydning har altid fascineret mig på en måde, har flere gange været med en god ven i en skydeklub, men har desværre aldrig ført det ud i livet på egen hånd.

Ja fjernstyret biler er en afsindig sjov og udfordrende hobby :-)


Sendt fra min HTC One max med Tapatalk
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
#16
Her står den på Liverpool FC, baneskydning, MCer, biler og jagt når det ikke er ure,
Derud over vores lille husmandssted hvor der altid er et projekt eller to. Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#17
Jeg har i mange år dyrket lystfiskeri. Jeg har også haft RC som hobby og fløj i modelflyveklub i nogle år. 4 mistede fly på en sæson satte en stopper for den hobby. Jeg har også cyklet en del og som ganske ung kørte jeg license-løb.

İmage
De franske bjerge sommeren 1988

Senere var det computere der tog min tid men for ca. 10 år siden var det igen cyklen der kom i fokus.
Jeg elsker også at sætte gamle ting i stand og fik ved et tilfælde fingre i en min gamle løbs-racer  som jeg satte i stand!

İmage
Min vintage From racer. Hvis nogen af jer er fra Fr. Havn husker i måske butikken 
i Søndergade 110, ejet af Peter From

İmage
İmage
Denne Omega Track fik også en omgang for et par år siden!

I dag er det så urene der trækker mest og cyklen er blevet lidt forsømt siden i fik vores Johan i 2011.
Men den er klar når tiden er til det :-)


İmage
Venligst
Henry Lerche Rasmussen
Icon_violin

Vulcain Owners Group
https://www.facebook.com/groups/326314512747838/
Svar
#18
Wauw hvor spændende, super flotte cykler du har i stalden :up: Jeg har selv tilbage i tiden interesseret mig meget for cykling, handlede alle mine cykeldele hos guerciotti cykler på Backersvej Amager ved IB Hansen.

Anyway fik dengang cyklet både Sjælland rundt og Århus/Kbh flere gange, men det er jo intet imod at cykle i det franske landskab.

Super spændende om du kommer på cyklen igen, kan jo se jvf det sidste billede at du er max klar på udstyret :-)

Sendt fra min HTC One max med Tapatalk
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
#19
Det er lidt sjovt ved denne tråd, at se at urnørder er lige så forskellige som alle andre. For os er det interessen for ure, vi har til fælles, samtidig med, at vi så har andet til fælles med andre. Og jeg passer da også ind her: Jeg samler på regnestokke, som jeg vel har en 15-20 stykker af, og så er jeg eksempel på det, der hedder "foreningsdanmark". Jeg er vist medlem af omkring 10 foreninger (kun halvt så mange som min far var!), og det tæller bl.a. en lokal museumsklub, to vinterbaderforeninger, flere foreninger med socialt sigte, og lidt andet. Min store fritidsinteresse og dog frimureri, selvom det næppe kan betegnes som en hobby.

/Bjørn.
Svar
#20
Jeg har så småt skiftet urene ud med kone (den er dyr),  hus(renovering), et par hunde og en motorcykel. Overvejer en motorcykel mere.

2 x Cavalier King Charles Spaniel:
İmage

Honda CBF600NA 2004:
İmage
mvh
Jeppe
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)