Hobbies besides watches :-)
#61
(23-01-2016, 01:57 PM)jacobzimmer Skrev: Den Porsche er IMO også så meget mere cool end et par tunge vintage ure, og er sikker på glæden ved at køre den er større end at have et fedt vintage ur(eller 3) på håndleddet!

Glæden er helt sikkert stor men som bekendt tidsmæssigt begrænset på disse breddegrader.
Urene kunne jeg jo fornøje mig med året rundt i al slags vejr  Icon_diver
Vh
Frans
Svar
#62
(21-01-2016, 08:23 PM)Stensbjerg Skrev:
(20-01-2016, 11:55 PM)onkeldunkel Skrev: Har aldrig været så aktiv herinde, men bliver nødt til at sige:

Avantismo: Super flot bil og fantastiske billeder  Icon_Up
Dr_Cyrus: Jeg er SÅ misundelig på din lift  Icon_smil

Enig en 4 søjlet kan bruges til meget arbejde og som her rumme 2 biler oven på hinanden,
Men den bedste all rounder til når der skal arbejdes på bilen, er nu en moderne 1 søjlet. Icon_Up

Ahh der er ikke meget sjov ved en 1 søjlet, når man skal lige noget midt under bilen. Men for at være dækket bedst, har jeg en moderne/prof. 2 søjlet i den anden ende af garagen ;-)
Svar
#63
Så er du dækket godt ind  Icon_Up

En moderne 1 søjlet med sænket løfte hoved så man også kan komme til midt under bilen,
Er dog mit valg hvis jeg kun skulle vælge en.

Så kan man både komme ind i bilen mens den står på liften,
Og lave rust arbejde.  Icon_blink

Den "garage" som jeg har adgang har 1 fire søjlet 2 et søjlet (ny og gammel)
Og en 2 søjlet så jeg er godt vant.  Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#64
(15-01-2016, 08:50 AM)KimT Skrev: Lækre sager Icon_Up

Der er efterhånden en del ur-tosser med fede biler og mc'er så jeg har en ide om et sommer GTG i en havn på Sjælland hvor temaet er ur/bil/mc.

På ingen måde noget forpligtigende med spisning, forudbetaling m.v. bare et GTG hvor vi mødes et bestemt sted og kan vise alle de mere specielle køretøjer til hinanden imens vi sparker dæk og kigger lidt på "håndled" Icon_smil

Jeg er med, hvis jeg har tid. Har dog hverken gamle/specielle biler eller ure  Icon_blink

İmage
Svar
#65
Folk er selvfølgelig velkommen til at komme bare for at kigge ure og sparke dæk Icon_Up
Svar
#66
Jeg er frisk på et GTG, selvom jeg ikke helt ved hvad det er :-). Men hvis det involverer ure, biler og mc'ere, så er jeg på :-). Jeg er til både 2 og 4 hjul - her er det min 4-hjulede ven parkeret lige ved siden af MC parkeringen på Herlev hospital :-). İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#67
GTG = GetToGether = møde hvor nørder hygger Icon_smil
Svar
#68
Takker - så lærte jeg også det :-) På sms'sk er det vist lig GotToGo :-)
Svar
#69
Sms'sk kan være tvetydig..... Tror det er lidt alders bestemt, ved ældre har jeg oplevet det betyder Get To Gether, hos unge.....hvilken alder det så er.... Icon_e_biggrin1  (det gælder nok begge tilfælde) Got To Go
/Lars
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900

Instagram: https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/

Mvh
Lars

Svar
#70
Jeg bruger så tiden på at fotografere. Og ved mig kommer fotogrej før ure. ;-)

Har lidt steder hvor jeg gemmer mine billeder.
Flickr
500px
FB
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)