IWC Aquatimer - genial lænke
#1
Jeg har stor respekt for dette mærke, som laver geniale løsninger....tjek denne video og lækkert ur må man sige  Icon_Up



Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#2
Ja deres lænker er sgu geniale. Jeg har haft et par stykker og det at skifte led er legende let Icon_smil
Svar
#3
Den lænke slår IMO alt andet jeg var prøvet ... Måske lige undtagen AP. Men den har jeg ikke erfaringer med i daglig dagen.


Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
#4
Det har jeg og IWC's er klart mere behagelig på armen og smartere fremstillet ifht. skift af led.

AP's er utrolig flot og virkelig detaljeret lavet med en fantastisk finish. Desværre rev den jævnligt hår af min arm og krævede en noget mere rolig hånd ved skift af led.

AP's er altså flottest og har den bedste finish, men IWC vinder klart på komfort og brugervenlighed efter min mening.
Svar
#5
Ja det er en ret genial måde den lænke er samlet på. Dog er det eneste minus, at trykknapperne til frigørelse af stifterne kan sidde uhjælpeligt fast henover tid.

De kan dog frigøres ved hjælp af forskellige metoder, som eksempelvis et varmt sæbevandsbad.

Sendt fra min HTC One max med Tapatalk
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
#6
Jeg er helt enig med Kim. Der er ingen tvivl om, at finishen på Royal Oak lænken er meget, meget flot og utroligt krævende at lave. IWC's geniale låsesystem til de enkelte led er næppe overgået.
JK
Svar
#7
http://www.iwc.com/forum/en/discussion/65733/

This is the only problem with these bracelets,in my opinion. Otherwise it ranks no 1 in my book of watch bracelets. IWC have a micro adjust,so i cannot understand why they do not use it on all bracelets.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
#8
Jeg føler faktisk ikke at det micro justeringen er noget stort problem. 

Der følger både hele og halve led med. 

Jeg kan bekræfte at det er super kvalitet og meget komfortabelt.
Mvh Kim 
[-]
  • KimT
Svar
#9
(01-01-2016, 08:06 PM)Avantismo Skrev: Jeg føler faktisk ikke at det micro justeringen er noget stort problem. 

Der følger både hele og halve led med. 

Jeg kan bekræfte at det er super kvalitet og meget komfortabelt.
Yes there are whole and half links with.But i have had problems with getting a good fit,because of the lack of micro adjust.And so have many others,especially with ingenieur models because of the weight.I still think it is the best made bracelet out there,but it could be nearly perfect with micro adjust.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
#10
Det er nok mere vigtigere med microjustering på stål modeller pga den højere vægt.

Jeg kan jo også bare være heldig at det passer mig perfekt. 

Mit råd til dem, der ikke kan få det til at passe: Løb en tur eller spis noget mere dejlig mad  Icon_lol
Mvh Kim 
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)