SIHH 2016 nyheder
Ej nu holder i! En BP skal være sort! Icon_lol
Svar
(21-01-2016, 11:36 AM)Kristofferj Skrev: Ej nu holder i! En BP skal være sort! Icon_lol

Jamen den fremviste BP er da sort - mega-sort endda Icon_e_biggrin1 Icon_e_biggrin1 Icon_e_biggrin1 Icon_lol

İmage

Just kidding. Jeg ved præcist hvad du mener, og jeg har det også lidt ambivalent da jeg principielt synes at en BP bør have sort skive. MEN samtidigt synes jeg altså bare den nye BP blue ser super-lækker ud...........what to do, what to think....!! Icon_e_confused  Icon_hjerte
Svar
Enig, den er mega fed. Jeg driller bare.
Svar
Så irriterende - havde egentlig bestemt mig for et brugt IBP 5004 eller 500901, men nu kan jeg ikke lade være med at stirre på det manglende 9-tal og så er jeg også vild med den blå farve Icon_e_confused
Svar
Lige et par billeder mere af den ny BP Blue - først det officielle Mood billede:

İmage

Og så lige et fra SIHH:

İmage

OMG Icon_Up Icon_hjerte Icon_drool

Jeg må ganske enkelt tilstå, at jeg er gået hen og blevet lidt småforelsket....... Icon_flag Icon_hjerte
Svar
Ablogtowatch har lavet et første 'review' af den nye IWC Timezoner, samt inkluderet en lille video af hvordan uret fungererer:

http://www.ablogtowatch.com/iwc-pilots-t...aph-watch/

Virker generelt som en meget cool GMT-extended funktion til folk der rejser meget, eller generelt har brug for hurtigt at indstille eller bruge forskellige tidszoner  Icon_e_biggrin1 Icon_Up

İmage
Svar
@Kongelunden: Er også vild med det nye BP med den blå skive, men har et (newbie) spørgsmål: Udover skiven hvor 9-tallet er kommet tilbage og et par andre småændringer - er der så andre forskelle i forhold til den 5009-08, som urvaerket.dk har til salg her: http://www.urvaerket.dk/iwc-bla-lder-o46...80705.html. Virker iøvrigt som en ok pris i forhold til hvad jeg kan finde på chrono24.

Tak.
Jacob
Svar
Det er kun skiven, der er ændret i den nye model.
JK
Svar
Som JK skriver er det primært skivedesign der er forskellen, samt at IW500908 er en limited edition på 1000 stk hvorimod den nye IW500916 skulle være 'unlimited'.

Jeg er lidt i tvivl om der måske kan være forskel i læderrem der følger med. På den nye IW500916 skulle det være en rigtig lækker Santoni læderrem der følger med, mens jeg ikke er klar over om det er samme producent der leverer rem til IW500908.

Men alt i alt mindre forskelle, så det er lidt "same, same but different" Icon_e_biggrin1 Icon_cool 

Dog vær opmærksom på, at priserne for de nye modeller ikke er blevet offentliggjort endnu! Der er indikationer på at prisen måske sænkes en smule, dette dog udelukkende baseret på rapporter omkring at listeprisen i US for de nye BP lander på $12.900 hvor den før hed $14.500. Og altså slet ikke noget jeg har nærmere kendskab til Icon_flag Icon_e_biggrin1
Svar
@JK og Kongelunden: Mange tak for et hurtigt og fyldestgørende svar. Jeg er spændt på at se de nye priser...

"Men alt i alt mindre forskelle, så det er lidt "same, same but different" Icon_e_biggrin1 Icon_cool "

Tænkte jeg nok, men utroligt så lidt der skal til - nu synes jeg virkelig 9-tallet mangler på 5004 modellen :-)
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)