SIHH 2016 nyheder
(15-01-2016, 05:03 PM)Kongelunden Skrev:
Vi snupper lige en mere:

IWC Big Pilot Top Gun 46mm (IW502001):

İmage

Den er satme fed den BP - black 502001!  Icon_Up 

Jeg er tæt på at sætte den sorte textil rem fra 501901 på min 5009'er inkl. et ttål c-spænde istedet for læder remmen med folde spænde...

- den koster dog 1750 bobs for sådan et stykke textil alene...

vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
Så kom de mange nyheder fra IWC. Her er nogle:

Pilot's Watch Mark XVIII. Den er en millimeter mindre end forgængeren: 40 mm.
İmage
Big Pilot's Watch Perpetual Calendar TOP GUN med ny type rem i kalveskind. (det ser ikke sådan ud på billedet, synes jeg)
İmage
Big Pilot's "Le Petit Prince" med blå skive
İmage
Pilot's Watch Chronograph TOP GUN nu på 44 mm mod tidligere 46
İmage
Pilot's Watch Automatic 36 er det mindste ur i pilot serien.
İmage
Pilot's Watch Double Chronograph "Antoine de Saint Exupéry".
İmage
Big Pilot's Perpetual Calendar "Antoine de Saint Exupéry"
İmage
Big Pilot's Watch
İmage
Pilot's Watch Mark XVIII
İmage
Big Pilot´s Watch Spitfire i 18 carat guld. 46 mm
İmage
Pilot's Watch Chronograph
İmage
Pilot's Watch Perpetual Calendar Digital Date-Month Spitfire
İmage
Pilot's Watch Automatic 36
İmage
Pilot's Watch Timezone Chronograph som skifter tidszone ved at dreje kransen.
İmage
Pilot's Watch Automatic 36
İmage
Svar
Namme-nam  Icon_Up Dejlige billeder  Icon_party

Den Big Pilot Blue ser altså rigtig lækker ud - det high-res billeder gør bestemt ikke uret mindre interessant  Icon_drool  Icon_hjerte Icon_Up
Svar
Spændende nyheder, især den blå BP Icon_Up Det bliver spændende at se nogle rigtige billeder i nærmeste fremtid, i stedet for IWC's renderede billeder hvor man nok ikke rigtig kan regne med farvenuancer m.v...
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
Den hvide skive er tilbage for første gang siden Mk. XV?

Og den blå BP ser virkelig skøn ud!
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar
Jeg skal eje sådan en BP PPC på et tidspunkt, de er bare fede.
Svar
Top Gun - nu på 44mm og uden flyveren på sekundviseren. Hvis der ikke står noget på siden af kassen således at Top Gun "relationen" kun ses på bagkassen, så JA TAK herfra.

Og den blå BP er absolut også smuk.
Svar
(17-01-2016, 10:12 PM)BadHamster Skrev: Spændende nyheder, især den blå BP Icon_Up Det bliver spændende at se nogle rigtige billeder i nærmeste fremtid, i stedet for IWC's renderede billeder hvor man nok ikke rigtig kan regne med farvenuancer m.v...
Jeg skal prøve at få et billede af den selv på onsdag i Geneve.
JK

(17-01-2016, 10:40 PM)KimT Skrev: Top Gun - nu på 44mm og uden flyveren på sekundviseren. Hvis der ikke står noget på siden af kassen således at Top Gun "relationen" kun ses på bagkassen, så JA TAK herfra.

Og den blå BP er absolut også smuk.
Top Gun forbindelsen er nedtonet lidt også på bagsiden, hvor det farvestrålende emblem er erstattet af en gravering.
JK

(17-01-2016, 10:28 PM)peterkaa Skrev: Den hvide skive er tilbage for første gang siden Mk. XV?

Og den blå BP ser virkelig skøn ud!
Ja, den hvide skive er tilbage. Jeg har desværre ikke et billede af den hvide med lænke, men selvfølgelig fås Mark XVIII urene med den velkendte kvalitetslænke. Her er den sorte version.
JK
İmage
Svar
Så er IWC's hjemmeside også opdateret med info omkring de nye SIHH modeller:

http://www.iwc.com/en/#pilots/1/1

Icon_Up  Icon_hjerte
Svar
Ablogtowatch skriver i deres beskrivelse af den opdaterede Big Pilot, at prisen kommer at ligge på $12.900:

http://www.ablogtowatch.com/iwc-big-pilo...ronograph/

Kan dette betyde en mulig nedsættelse af priserne? Jeg mener at listeprisen for Big Pilot i 2015 var $14.500 i US?

Umiddelbart det samme for den nævnte Pilot Chronograph i artklen. Ablogtowatch skriver at priserne på denne kommer at ligge på $4.950/$5.950, mens listeprisen for 2015 vist var $5.900/$6.900 for samme model (de to priser refererer til læderstrap/lænke).

Plus den opdaterede Mark XVIII model kommer at koste det samme som 36mm pilot udgaven - $3.950:

https://www.hodinkee.com/articles/the-iw...lots-watch

Hvilket umiddelbart også ser ud til at være under listeprisen for XVII i 2015 (IW326501 - $4.500):

http://www.interwatches.com/iwc-pricelist
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)