Et besøg hos Patek Philippe
#41
(29-11-2015, 10:55 AM)KimT Skrev: Du ved jo hvordan jeg har det med dine tur-beskrivelser som jeg nyder meget og ser frem til hver gang du er afsted, så "keep it coming"

PP og andre fabrikanter der laver lækre ure må i øvrigt gerne forsøge at manipulere og "mindfucke" alt det de vil med mig - jeg beholder bare min sølvpapirshat på så de ikke kan trænge igennem, de onde onde banditter Icon_party

P.s. jeg er stadig på slankekur, så jeg bliver lille nok til at være i tasken næste gang du skal afsted.

Haha. Sølvpapirshat - kan se det for mig. 

Vi ser hvor lille du er når muligheden kommer næste gang. Det kaldes motivering ;-)

Claus

Svar
#42
İmage
Svar
#43
Hej Claus

Super flot indlæg, spændende læsning af, for mig uopnåelige ure  Icon_drool Icon_smil
Med venlig hilsen

Borgbjerg
Svar
#44
Tak for endnu et kedeligt indblik i dit uinteressant ur liv  Icon_e_biggrin1

Jeg bliver aldrig den største PP 
men jeg syntes at det er fedt at være med på sidelinien i dine indlæg,
Omkring de oplevelser du af den eller anden grund få Icon_Up

Og heldigvis er der jo andre mærker til rådighed
Til at fucke mig op. Icon_party

Hvorfor du får de fede oplevelser ved jeg godt da jeg har mødt dig IRL
Det er fordi du er sådan et venligt, rart og behageligt menneske at være sammen med,
Hvem fanden ville fylde et fly med uvenlige mennesker hvis man skulle ned og kigge på ure. Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#45
(29-11-2015, 12:32 PM)Stensbjerg Skrev: Tak for endnu et kedeligt indblik i dit uinteressant ur liv  Icon_e_biggrin1

Hvorfor du får de fede oplevelser ved jeg godt da jeg har mødt dig IRL
Det er fordi du er sådan et venligt, rart og behageligt menneske at være sammen med,
Hvem fanden ville fylde et fly med uvenlige mennesker hvis man skulle ned og kigge på ure. Icon_Up

+1 :-)


Sent from my iPad using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
#46
Klasse  Icon_not
Svar
#47
Claus it is not just to suggest some stupid conspiracy theory,you have misunderstood something,so have a few  fools on this site.
                            It is against everything i believe in to judge people without facts on the table.I like John was speaking generally about the watch trade,in my first comment.You then asked me a direct question about yourself.I answered you as truthfully as i could.If you think i left something in the air that tainted you,this was not my intention.I do not know anything about you,and have never met you.
                                            Many on this site find what you write to be interesting,and that is ok by me.That i personally do not find it interesting or in anyway enlightning is my choice.I just find that what you and guys like Kristian Hagen write is incredibly lacking in any critical content.
                                                            Patek are one of the greatest watch brands on the planet.And they make their living selling watches.They do nothing out of the goodness of their hearts.They cultivate guys like you,so that you buy their watches.It is really that simple!
                               What you or anyone else see on your PR visits to any watch factory means nothing when judging a brand or their watches.You only see what they want you to see.This is not a theory it is a fact of life.I have worked in places where i have seen how the reality is so much different than the dream presented to the public.
                                          From what i have heard from other people,you and Kristian Hagen are very nice guys.I see absolutly no reason to doubt this,because i have heard this from people i respect.But at the same time without making it a personall attack,i have the right to disrespect what you write.It just seems to me,that you both are caught up in the PR watch circus.
                                      This is just a difference of opinion between us.That a few empty guys without their own meanings,see fit to come with stupid comments is beyond me.That i find it boring to read stuff i can find in the official watch brochures spit out from countless brands,is just my opinion.Others may find it enlightning.We are all different,but some fools would like a world where we all agree.Let me end by saying that i think you are sincere,just like KH.

                                   A little footnote.I bet we get more hits on this debate,than someone who wrote about their new watch.So you could also accuse me of selling watches. Icon_blink Interest in watches means more sold watches.debate creates interest,so maybe i am working for the man who owns this site without disclosing the fact.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
#48
(29-11-2015, 11:23 AM)Borgbjerg Skrev: Hej Claus

Super flot indlæg, spændende læsning af, for mig uopnåelige ure  Icon_drool Icon_smil

Tak for de pæne ord, Borgbjerg!

(29-11-2015, 12:32 PM)Stensbjerg Skrev: Tak for endnu et kedeligt indblik i dit uinteressant ur liv  Icon_e_biggrin1

Jeg bliver aldrig den største PP 
men jeg syntes at det er fedt at være med på sidelinien i dine indlæg,
Omkring de oplevelser du af den eller anden grund få Icon_Up

Og heldigvis er der jo andre mærker til rådighed
Til at fucke mig op. Icon_party

Hvorfor du får de fede oplevelser ved jeg godt da jeg har mødt dig IRL
Det er fordi du er sådan et venligt, rart og behageligt menneske at være sammen med,
Hvem fanden ville fylde et fly med uvenlige mennesker hvis man skulle ned og kigge på ure. Icon_Up

Haha. God humor, Jacob. Det glæder mig at glæde dig - og vores møde bruger jeg ofte som eksempel til andre på,hvad man kan få ud af at deltage i fora o.l. 

High five herfra,

Claus

(29-11-2015, 03:07 PM)Kristofferj Skrev: Klasse  Icon_not

Der er PP, der har gjort den hårde del af arbejdet :-)

Claus

Svar
#49
Wink 
fedt indlæg...... det må ha været en oplevelse.....   kom bare med mere af den slags..... 

Icon_smil
Mvh Hr.holm
Svar
#50
(29-11-2015, 04:23 PM)hr.holm Skrev: fedt indlæg...... det må ha været en oplevelse.....   kom bare med mere af den slags..... 

Icon_smil

Yep, noget af en oplevelse - og altid spændende at se hvordan et brand folder sig ud i tre dimensioner. Lærerigt for mig, da jeg længe har været en PP-skeptiker. 

Hvis mine planer lykkes, så kommer der mere guf fremad. Lad os se ;-)

Claus

Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)