dårlig beslutning, og nu er det ødelagt eller?
#31
(23-08-2016, 11:02 AM)TioMalo Skrev: Jeg - og sikkert rigtigt mange andre her - er meget nysgerrige om at se resultaterne. Men, jeg kan intet se af det nuværende billede. 
Kan du ikke fotografere uret - som ligger skiven opad - uden flash. Billedet behøver ikke at være i en gigantisk størrelse, fotografer uret bare lige mod skiven.
sån her?  İmage
Der er lidt fnug på kan jeg se, det er så min fejl , kluden kan ikke lige gøre det perfekt og har ingen mikrofiber lige her.
[-]
  • Lars
Svar
#32
Æh er det kun mig der ikke kan se fotos her på tapatalk?
Det hjalp lige og skifte til tablet.
Synes uret ser helt rigtig ud. Godt gjordt.
Svar
#33
Jeg synes også selv det ser helt ok ud nu.

Surt man ikke kan købe panzer glas til de områder som er meget udsat som foldelåsen i under arm, den har allerede ridser efter få dage ;(
Ville være sejt nok, hvis man kunne sætte en let beskyttelses skærm over låsen på en eller anden måde, som skærme og bagsider på nyere mobiler.
Svar
#34
Bare tape det til med Gaffa ;-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
#35
(24-08-2016, 06:42 PM)jacobzimmer Skrev: Bare tape det til med Gaffa ;-)

nej da, det skal da helst ikke ses, præcis som min S6 har guld farve og beskyttelses film over glas og bagside, og det kan dårligt ses ;)
Svar
#36
Det er en brugsgenstand, ligesom en bil. Hakker, ridser mv. forekommer. Giver det en dårlige nerver, anbefaler jeg at købe et billigere ur :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
[-]
  • whoa
Svar
#37
(25-08-2016, 03:34 PM)jacobzimmer Skrev: Det er en brugsgenstand, ligesom en bil. Hakker, ridser mv. forekommer. Giver det en dårlige nerver, anbefaler jeg at købe et billigere ur :D
En bekendt har gud ved hvor mange rolex ure i et pengeskab. Han går ikke med dem og har dem primært af økonomiske interesser, så mon ikke andre vil argumenter imod din påstand at uret er en brugsgenstand, når det er et samlerobjekt, præcis som jeg ser 1. udgivelse af Anders And være pakket i plast, for at sikre det ikke røres eller bøjes osv.

Jeg tror egentlig også rigtige mange millioner idag, er uening med dig og at økonomien er afgørende for at passe på sine ejendomme. Så mon ikke det bare er standarden nu til dags at folk ser sig om efter beskyttelse når det nu findes tilgængeligt på telefoner , som jo er lige så meget fremme, som en mobil, mener jeg så oveni den sammenligning.

Prisen har så intet med bevarelse at gøre men at det kan se lige så flot ud selv efter endnu 20 år fordi man valgt at passe bedre på det, er da et plus. (Ikke er jeg oprindeligt i denne tråd, var særlig fornuftig, i know ;( )
Svar
#38
(01-09-2016, 09:25 PM)xelor Skrev:
(25-08-2016, 03:34 PM)jacobzimmer Skrev: Det er en brugsgenstand, ligesom en bil. Hakker, ridser mv. forekommer. Giver det en dårlige nerver, anbefaler jeg at købe et billigere ur :D
En bekendt har gud ved hvor mange rolex ure i et pengeskab. Han går ikke med dem og har dem primært af økonomiske interesser, så mon ikke andre vil argumenter imod din påstand at uret er en brugsgenstand, når det er et samlerobjekt, præcis som jeg ser 1. udgivelse af Anders And være pakket i plast, for at sikre det ikke røres eller bøjes osv.

Jeg tror egentlig også rigtige mange millioner idag, er uening med dig og at økonomien er afgørende for at passe på sine ejendomme. Så mon ikke det bare er standarden nu til dags at folk ser sig om efter beskyttelse når det nu findes tilgængeligt på telefoner , som jo er lige så meget fremme, som en mobil, mener jeg så oveni den sammenligning.

Prisen har så intet med bevarelse at gøre men at det kan se lige så flot ud selv efter endnu 20 år fordi man valgt at passe bedre på det, er da et plus. (Ikke er jeg oprindeligt i denne tråd, var særlig fornuftig, i know ;( )

Ja, og min onkel har en to år gammel sub der har hakker i alle kanter, og en halv ødelagt lås. Hvor vil du hen med din bekendte?
Vil selv mene jeg kender en del seriøse samlere, og også har snakket med en del. Heraf vil jeg skyde på det kun er 1 ud af 20 der har ure de ikke bruger pga. investering.

Pointen var bare at brugsgenstande bliver slidt, og sådan er det bare. Ja, vi kan da alle købe en bil og lade være med at bruge den, men hvad er meningen så? Hvis man ærger sig over ridser på bil, mobil, ur, computer mv. Så foreslår jeg man går til psykolog eller andet der kan hjælpe en, for det må virkelig være stressende!
If you ain't using it, you abusing it!
[-]
  • whoa
Svar
#39
(01-09-2016, 09:56 PM)jacobzimmer Skrev: Pointen var bare at brugsgenstande bliver slidt, og sådan er det bare. Ja, vi kan da alle købe en bil og lade være med at bruge den, men hvad er meningen så? Hvis man ærger sig over ridser på bil, mobil, ur, computer mv. Så foreslår jeg man går til psykolog eller andet der kan hjælpe en, for det må virkelig være stressende!
Jeg tror pointen gik tabt under oversættelsen her?

Hvis man kan blive pissed over andre gider gå op i at passe på ting, undgå ridser på bilen, ødelagte ure eller deres nye telefon undgår skader, så er det måske der man skal foreslå at se en psykolog, for det må være ulideligt hårdt i en hverdag hvor det er normalt for alle andre, og her værende unormalt?  Icon_computer
Svar
#40
Ure, biler, huse, whatever, der ikke har en salgsværdi på nul den dag man går ud af butikken bliver slidt, når de bliver brugt. Man kan selvfølgelig lade være med at bruge dem, og historien viser, at nogle få har haft enorme værdistigninger netop af den grund. Sikkert også værdistigninger, der er langt over, hvad man eller kunne have investeret i. Mine seks Rolex'er plus det løse er købt for at blive brugt, og naturligvis tænker jeg over, hvilket ur jeg har på til hvilke lejligheder. Guldlommeuret kommer ikke med på havearbejde, og Sub'en er ikke på armen, når jeg har kjolesæt på. Men det er alle brugsgenstande, der har den behagelige sidegevinst, at de er nogenlunde værdifaste. Jeg kender en, som har en DRSD, som han har haft helt fra nyt; det har siddet på hans venstre arm lige siden, og har naturligvis fået sine tæsk. Jeg ved, at han er helt tilfreds med det, selvom det formentlig havde været adskillige hundrede tusind mere værd, hvis det bare havde ligget i sin plastik og havde fået et eftersyn og lidt frisk olie en gang hver tiende år.

Men jeg passer nu bedre på mine ure end min telefon, som er en ren brugsgenstand. Min sidste eller forrige røg i dørken og fik en skrå revne hele vejen over skærmen, da den var ret ny, hvilket ikke generede mig en døjt. Telefoner, computere og lign er for mig stort set værdiløse den dag, de kommer ind ad døren, så de bliver blot passet på, så de er brugbare i en passende årrække.

/Bjørn.
[-]
  • jacobzimmer, xelor
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)