"Historisk" Ur-event for samlere og entusiaster
#11
Hej John.
du får den på en mail direkte i din mail, jeg mener jeg har den endnu.
Hvis du ikke får den i løbt af i aften så send mig lige en PB med din mail.....
Mvh
Lars
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900

Instagram: https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/

Mvh
Lars

Svar
#12
Er der flere af medlemmerne har fra forum, som dukker op på onsdag?
Jeg gør.
/
Kristen
Svar
#13
Jeg fik billet nr. 68 og 69, og der er udsolgt. Skal nok blive spændende. Er det dårlig etikette at tage Rolex på til et Omega/Heuer-arrangement? Icon_e_confused
Svar
#14
(15-03-2016, 03:45 PM)Togri Skrev: Er det dårlig etikette at tage Rolex på til et Omega/Heuer-arrangement?  Icon_e_confused

Nej Icon_smil
Svar
#15
Temaet hedder "Historisk" ur-event for samlere og entusiaster, så her må alle ure da være velkomne :-)

Sendt fra min HTC One max med Tapatalk
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
#16
Dukker også op, dog først ca kl 19.30 med lille udstilling.
Svar
#17
Nogen der tager billeder og deler senere ? Icon_drool
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
#18
Det blev et super arrangement, hvis jeg selv skal sige det.

Der alle typer interesserede. lige fra de der vidste mere om Omega end og til begynderen som skulle have forklaret forskellen på et manuelt og et automatisk værk. Der mega stor interesse om samlingen og rigtig mange havde også benyttet lejligheden til at tage farfars gamle Omega med og få en vurdering af om det "var noget".

Kombinationen af Vin og Tapas, udstillinger og foredrag, var super. Dog vil jeg mene at bare 2-3 udstillere mere ville have gjort arrangementet endnu bedre. men jeg klager ikke, så meget mere interesse om Omegaerne :-)

Jeg tog ingen billeder. Det var der simpelthen ikke tid til. Der skulle snakkes.
Svar
#19
(17-03-2016, 10:36 AM)baun Skrev: Det blev et super arrangement, hvis jeg selv skal sige det.

Der alle typer interesserede. lige fra de der vidste mere om Omega end og til begynderen som skulle have forklaret forskellen på et manuelt og et automatisk værk. Der mega stor interesse om samlingen og rigtig mange havde også benyttet lejligheden til at tage farfars gamle Omega med og få en vurdering af om det "var noget".

Kombinationen af Vin og Tapas, udstillinger og foredrag, var super. Dog vil jeg mene at bare 2-3 udstillere mere ville have gjort arrangementet endnu bedre. men jeg klager ikke, så meget mere interesse om Omegaerne :-)

Jeg tog ingen billeder. Det var der simpelthen ikke tid til. Der skulle snakkes.

Dejligt at høre - det er SÅ godt, at du og andre stiller op til den slags ting!

Jeg håber, at der kommer lidt billeder.

Mange hilsener,

Claus

Svar
#20
(17-03-2016, 10:36 AM)baun Skrev: Det blev et super arrangement, hvis jeg selv skal sige det.

Der alle typer interesserede. lige fra de der vidste mere om Omega end og til begynderen som skulle have forklaret forskellen på et manuelt og et automatisk værk. Der mega stor interesse om samlingen og rigtig mange havde også benyttet lejligheden til at tage farfars gamle Omega med og få en vurdering af om det "var noget".

Kombinationen af Vin og Tapas, udstillinger og foredrag, var super. Dog vil jeg mene at bare 2-3 udstillere mere ville have gjort arrangementet endnu bedre. men jeg klager ikke, så meget mere interesse om Omegaerne :-)

Jeg tog ingen billeder. Det var der simpelthen ikke tid til. Der skulle snakkes.


Fedt, én sådan aften må alt andet lige gøre at man bliver endnu mere stolt/glad for sin samling end du garanteret allerede er?

Når det så er sagt, så er jeg sikker på at glæden endda må ha' været endnu større for de besøgende der var. Jeg bliver altid så glad når folk kommer og viser frem af det der er deres ejet, for så udover at kunne høre "dem" fortælle om deres samling, så mærker man også deres passion, hvilket må har gjort oplevelsen endnu bedre for de gæster der må været til arrangementet.
[-]
  • baun
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)