steinhart ocean titanium 500 premium
#11
(08-11-2015, 09:52 PM)Kasper Olesen Skrev: Det var nogle udmærket bud i kom med! Umiddelbart er Seiko Shogun et ret fedt ur, hvilket også kan ses på de fremragende anmeldelser det har fået.

Jeg ved dog ikke med Seiko, de 2 andre ure jeg har, er begge fra Seiko - måske jeg bare gerne vil prøve noget andet? :-) Men jeg vil prøve og se, om jeg kan støve uret op ved en urmager her i Aalborg og se det i virkeligheden.

Klitgaard og Henrik Ørsens (både den i store centeret og i centrum) har et fint udvalg, så der kan du trykt kigge. Dog har de ikke den omtalte Shogun :)
Svar
#12
Helt ude af kontekst.. men så har jeg det nogle gange som om jeg er eneste mand der absolut ikke ser noget pænt ved hverken shogun eller mm300? Har dog kun set dem på billeder men der har de aldrig fanget mig :-|

-whoa-
Svar
#13
Jeg har aldrig set nogle af dem i virkeligheden. Shogun tiltrækker mig overhovedet ikke, men det gør MM300 til gengæld.
Tanken om at sælge min Rolex også købe den sammen med en speedmaster strejfer mit hovede mere end noget andet pt!!
Nogle gange forelsker man sig også mere i et ur, hvis man kender historien bag?? At man ikke kan lide designet er det måske ikke sp meget at gøre ved. Men uret er fantastisk :D
Læs lidt om det, og jeg tror du vil synes det samme!! :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
#14
Ja for der er jo ingen tvivl om at det har en god bearbejdning osv men syntes bare det virker så chunky! Men billeder og irl er jo ofte forskellige ;-) vi må snart have gang i det gtg heroppe nordpå!


Tænker også Kasper er klar

-whoa-
Svar
#15
Enig.


Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
#16
Mm300 siger mig umiddelbart ikke så meget, der synes jeg faktisk shogun virker mere tiltrækkende. Men når det så er sagt, vil jeg have svært ved at give 10.000 kr for et Seiko - uden at have noget specielt at have det i!
Svar
#17
Vi er alle forskellige, og det skal vi være glade for.

Personlig smag kan ikke diskuteres.
Mvh Kim 
[-]
  • whoa
Svar
#18
(09-11-2015, 07:08 AM)Avantismo Skrev: Vi er alle forskellige, og det skal vi være glade for.

Personlig smag kan ikke diskuteres.
+1 absolutly right.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
#19
Både Shogun og MM300 er IMHO fine klassiske dykkerure; - japansk (ur-) fabriksproduktion når det er bedst og no-nonsense design uden fastelavnsris. We like!

Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
#20
(09-11-2015, 12:59 PM)TioMalo Skrev: Både Shogun og MM300 er IMHO fine klassiske dykkerure; - japansk (ur-) fabriksproduktion når det er bedst og no-nonsense design uden fastelavnsris. We like!

Mvh. John
Yes and they are possible to sell again Icon_smil
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)