Radiomir 210 søges
#1
Hej

Overvejer inden for de næste 6 måneders tid at investere i en Radiomir 210. Mest på grund af den smukke enkelthed og Radiomirens slanke og mere elegante look (men det er jo bare min subjektive vurdering.)

Der er umiddelbart ikke nogen til salg i DK, men der er et i Spanien på Chrono24 til 28.000.

Leder efter en dansk sælger i prislejet 25.000 kr. (Plus det løse).

Input til andre modeller eller sågar andre mærker er velkomne, men det enkle sætter jeg stor pris på. 

Et billigere alternativ kunne være Bell & Ross WW1-92 Heritage.

http://www.bellross.com/dk/collections/v...tage/#/97/
Svar
#2
Ikke helt hvad du efterspørger, men en 183 minder en del om 210 og det ser ud til at den lige er udgået. Den er i hvert fald ikke med i det nyeste katalog.
Prisen er også lidt over de 25, men du nævner selv det løse og så er det jo hvordan man definerer det Icon_lol

Prisen er meget fair for den model og det er et afsindigt lækkert ur.

İmage

OBS: Jeg kender ikke sælger personligt, men faldt over hans annonce på facebook og du må sige til hvis jeg skal formidle noget kontakt.
Svar
#3
(07-11-2015, 11:05 AM)KimT Skrev: Ikke helt hvad du efterspørger, men en 183 minder en del om 210 og det ser ud til at den lige er udgået. Den er i hvert fald ikke med i det nyeste katalog.
Prisen er også lidt over de 25, men du nævner selv det løse og så er det jo hvordan man definerer det Icon_lol

Prisen er meget fair for den model og det er et afsindigt lækkert ur.

İmage

OBS: Jeg kender ikke sælger personligt, men faldt over hans annonce på facebook og du må sige til hvis jeg skal formidle noget kontakt.

183'eren er mit klare andet valg, men vil lige vente og se om ikke et 210 dukker op et sted.
Svar
#4
Hvis du foretrækker 210 og helst vil handle i DK skal du (måske) have tålmodighed idet vi ikke ser dem tit til salg her i landet.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)