Vintage armbånds/lommeur sølv?
#1
Hej
Jeg har købt dette sølv mini lommeur hvor der er beslag til at gøre det til armbånds ur også. Er der nogen der kender noget til dem? Hvad jeg lige kan tyde står der election under bagklabben :)

Nogen der evt ved hvilket værk det er?
Og om der har en værdi ud over den lille sølv pris 0.800 :)İmageİmageİmageİmageİmageİmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#2
Da armbaandsure begyndte at blive populaere i 20erne og 30erne begyndte man at omvandle dame-lomeurre til disse. Vaerdien af denne her speciel er vel som du siger - ren material vaerdi, plus den sentimentale vaerdi den har for dig personlig.
Skift ur, når du står op!
Svar
#3
Enig med Olof - Der er ikke stort salg i lommeure - ikke engang med Omega på skiven - vi taler et sted rund en tusse - men puds det op og læg det et sjovt sted. Ofte går de fint, selv uden service, når det bare er som "udstilling"
vh john Hannover
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#4
Jeg er helt enig i at lommeure ikke har den store værdi lige nu, jeg mærker dog en hurtig voksende interesse for mærke-lommeure i god stand, sært nok fra yngre mennesker, det kræver dog at der er både skive og visere. Måske er det en god ide at gemme dem lidt endnu.
Icon_blink
P.N.
Svar
#5
Ja det ligger måske og lurer, da jeg blev gift i 2012 fik jeg syet et sæt tøj i en butik i Odense og de spurgte om jeg også skulle have et lommeur til vesten for så kunne de skaffe et…. Jeg have faktisk glemt det, min interesse for ure kom første i 2013…
Venligst
Henry Lerche Rasmussen
Icon_violin

Vulcain Owners Group
https://www.facebook.com/groups/326314512747838/
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)