Et quartzur denne gang. MTM Cobra Grå
#1
Fra filmen "Sabotage med Swatchnegger"


İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Svar
#2
Jeg synes det mærke er mega sejt og fred være med Arnold knold, men mærket er så råt og cool, hvilket burde være stort indenfor millitær og andet godtfolk Icon_party
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#3
Jeg synes Arnold er sejere end uret Icon_rul
Svar
#4
(26-10-2015, 06:31 PM)Miwes Skrev: Jeg synes det mærke er mega sejt og fred være med Arnold knold, men mærket er så råt og cool, hvilket burde være stort indenfor millitær og andet godtfolk  Icon_party



Det som er specialt ved dette ur er at MTM selv har lavet værket. Normalt og i de fleste tilfælde, bruger de værker fra Schweitz. Det er opbygget således at man kan vælge mellem den lillesekundviser som almindelig sekundviser, eller den store chronographsekundviser, og så slås den lille viser fra. Man kan også vælge at slå begge sekundvisere fra.

Mærket er 25 år gammelt og blev til da en Pensioneret Navy Seals soldat i Californien ville lave udstyr inden for ure til soldater. Jeg solgte et MTM Airstryke til en redningslæge som ofte var i Helikotertjenste på Riget. Han så den model på 2 Navy Seals i Florida da han var på trænnglejr der.

Nu har jeg haft 3 af disse ure. Absolut gode ure, som mange andre stære quartzure med stærk kasse og safirglas, men MTM laver også ure med diodelys, da lume var noget af det vigtigste havde soldater sagt. Nogle af urerne kan måle radioaktiv udslip. Så egenskaberne er vigtige og jeg synes det er sejt med ure med praktiske nye funktioner som ses sjælent.  

Jeg fandt først ud af mærker for 2 år siden da en Vostok-Europe kunde havde sådan er ur.
Svar
#5
"Nogle af urerne kan måle radioaktiv udslip" ?

Hvordan skal det forståes....der er vel ikke indbygget geigertæller, så hvordan hænger det sammen.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#6
(26-10-2015, 07:22 PM)Miwes Skrev: "Nogle af urerne kan måle radioaktiv udslip" ?

Hvordan skal det forståes....der er vel ikke indbygget geigertæller, så hvordan hænger det sammen.



Jo, der er indbygger Geigertæller:

Her er den mest populære model ud af 3

İmage

İmage
Svar
#7
Det er da imponerende Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#8
Manden til venstre er da vores "egen" jæger soldat Thomas R.
Gad vide om han står i kunde kartotek. Icon_blink

Der er noget for enhver smag. Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#9
(29-10-2015, 09:20 PM)Stensbjerg Skrev: Manden til venstre er da vores "egen" jæger soldat Thomas R.
Gad vide om han står i kunde kartotek. Icon_blink

Der er noget for enhver smag. Icon_Up

Morten Lambek til højre er interesseret  i det lidt vildere fritidsliv. Han kender Thomas R. De ville begge gerne have MTM uret. Så vi  lavede et samarbejde. Det utrolig var at én kunde 2 uger senere købte 4 af de rad ure til et par venner og en bror og sig selv.

Ja, der er lidt til alle i denne verden af ure  Icon_smil
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)