Så røg der en ny i fælden .........
#1
Der dukkede lige pludselig en mulighed op, for at få fat i et lidt anderledes Panerai.

Har før haft et par Panerai's med T-skive, og så er det s.. svært at vende sig til "Faux patina" i de nye modeller.

Så da chancen for denne lille sag bød sig, måtte jeg ændre min holdning til "små" ure (altså alt under 47mm Icon_e_confused )
Det blev til dette på "kun" 44mm Icon_blink

İmage

Men mon ikke jeg forholdsvis hurtigt kan affinde mig med det

İmage

Det er et Panerai Pam 004 A-series, og da A-serien kom solgte Panerai ikke vanvittigt mange ure. Så selvom der står XXXX/1500 på bagkassen,
dækker de 1500 ure over det der hed Luminor Marina-serien, hvilket indbefattede Pam 001 (900 stk), Pam 003 (250 stk) og Pam 004 (350 stk)
så det er ikke et ur man ser så mange af.

Uret er, alderen taget i betragtning (1998-model) i rigtig god stand, så nu bliver det spændende at følge hvordan det holder til min brug af ure.
Der sidder jo et ganske simpelt eta 6497 urværk i kassen, men det er lige målt til +4 sek i døgnet, så det klager jeg ikke over

İmage

Ikke noget "falde på halen" her, men et simpelt og holdbart værk, testet af tiden Icon_blink

Og det sidder faktisk udemærket på armen

İmage

Og ja, jeg ved det - "Det passer fint i størrelsen" - "Det er godt til din arm" osv. osv. men når man kommer fra dette kræver det noget tilvænning

İmage

Men lad os nu se, det får chancen, og i værste fald, så kan jeg jo nok finde en 372'er igen, der er trods alt produceret knap 9000 stk Icon_smil

Kamstrup
Svar
#2
Det er fedt. Tillykke.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#3
Super fedt ur !! Stort tillykke Icon_party Icon_party Icon_flag Icon_flag Icon_flag
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#4
Kæft den er fed!! Icon_hjerte Icon_hjerte
Svar
#5
FØJ - hvor er det svinelækkert!!! Jeg browser ofte efter 'sorte' PAMs, men ender altid med at blive nervøs for at ridse dlc-belægningen, hvis jeg købte et...
Svar
#6
Tillykke med et fedt ur og det ser bare super ud og passer perfekt Icon_Up Icon_flag
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#7
Dejlig klokke Icon_party Nyd den - passer dig jo super godt Icon_Up
De venligste hilsner, John
Svar
#8
Se, så er der noget ved Panerai. Top fedt Jesper - tillykke med det Icon_Up
Svar
#9
Mega fedt ur!

Sendt fra min HTC One_M8 med Tapatalk
PAM,GP,TAG
Svar
#10
Super lækker Pamela Jesper - tillykke!  Icon_Up

Jeg har selv kigget både på denne der 004 eller 001 eller på en tvilling til mit 027 shadow - altså 028 PVD!

Nyd det og størrelsen er sq ganske ok til dig!!

vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)