Kan ikke se billeder?
#1
Jeg efter noget  tid opdaget at billederne der bliver vist her ikke komme frem? Der er bare tomt plads

 İmage
Svar
#2
Det er din enhed der er noget galt med. Jeg har ingen problemer på hverken Ipad, IPhone, Mac, Pc eller Android.

Her et screenshot fra min Android (som det ligner du også bruger) af samme tråd.

İmage

Jeg mener der er noget indstilling der kan stå til ikke at loade billeder m.v. hvis man ikke har et super signal - måske det er sådan noget?
Svar
#3
På min Android (Samsung) er der - når man inde i browseren trykker på menu - mulighed for at vælge indstillinger. Derinde er der noget der hedder "databrugsadministration" hvor man kan sætte sin telefon til ikke at loade billeder på websider.

İmage
Svar
#4
Tak for svar kim. Jeg kigger lige min samsung  igennem Icon_smil
Svar
#5
Den ellers sat til at vise billeder og på andre hjemmesider fungerer alt fint. Det må være noget galt med siden her hnm?

İmage
Svar
#6
Jeg har lige testet fra min kone og søns enheder (Android og Iphone) og der fungerer det fint, så jeg tror ikke på at det er siden her. Mystisk.....
Svar
#7
Prøv evt. at slette din cache på telefonen - måske det hjælper?

Gå ind i din browser, tryk "Menu" og vælg indstillinger.
Vælg "Fortrolighed"
Vælg "Slet personlige data"
Vælg "Cache" og tryk "Slet"
Går tilbage og load siden på ny.

Virker dette ikke, aner jeg ikke hvad der er galt. Især fordi det virker på alle de enheder jeg har testet.

P.s. Har lige tjekke på min svigerfars Android og der virker der også.
Svar
#8
Tak for din hjælp kim. Alt det jeg prøvede hjælp desværre ikke. Jeg må bare vel leve med det som det er.
Svar
#9
Mærkeligt.....

Måske Martin ved noget som kan hjælpe. Skriv evt. en PB til ham, hans brugernavn er mnielse og det er ham der normalt tager sig af IT her på siden.
Svar
#10
Hvis der er andre der støder på samme problem, så prøv en anden browser eventuelt Google Chrome til Android.

Martin
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)