VC-57260 - Et "lomme" ur.
#11
Ca. 8 år under vejs.
Svar
#12
(20-09-2015, 09:06 PM)Lars Skrev: Ja, for en gang skyld et ur der ikke er lavet for at blive samlet på en maskine.
Der er brugt lidt tid på at lave tingene.
Godt det ikke er mig der har siddet og bare poleret en af de rækker til slaget....uhhh et ondt stykke arbejde..... Tror ikke der er en maskine der lige kan fikse det.....   Skal selvfølgelig aldrig sige aldrig.....
Er der nogen der har set hvor lang tid de har brugt på at lave det?
Jeg vil tro vi er oppe på omkring mindst ti år, nok mere vil jeg tro. Har ikke set noget om det endnu, men det skal nok komme...


Sent from my iPad using Tapatalk

Det kan du ikke mene Lars. En pudsepind lidt olieslip og til sidst diamentine så skinner den række som katteskidt i måneskin Icon_lol Icon_party

Hilsen
P.N.
Svar
#13
Hej Per.
Du har ret, men kan du huske hvor lang tid der bare IKKE sker noget... synes man. Selvfølgelig sker der noget, men for lidt...
Tror forøvrigt du skal opdateres, i dag bruges der andre slibe midler i starten (olieslib).... Så tager det kun otte år.... Hvor lang tid var det PP tog at lave cal 89. Sjovt det ikke har taget mindre tid, nu har de computer og Cat at tegne det hele i, hen til CNC'erne, når rådelene så er tilvejebragt er det sliddet begynder.....stakkels "piger" for vil tro det er hovedparten af poler-holdet.
Uanset så er det flot at se hvordan de har flyttet rundt med kraften, og så kan vi jo ikke engang se det hele, det ligger sikkert i lag, tænk lige på hvor lang nogle af viserakslerne er og tynde... og alt poleret...
Jo, jo, der er brugt nogle kilo diamentine....


Sent from my iPad using Tapatalk
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900

Instagram: https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/

Mvh
Lars

Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)