Prisliste 2015
#1
Jeg så lige denne og tænkte den hørte til her Icon_smil (dårlig kvalitet, men der kan zoomes nok til at man kan se priserne)

İmage

İmage
Svar
#2
PAM111 til 45.000 dkr. Puha, jeg valgt forkert. Da jeg startede med at kigge på ure, skrev jeg mig op til sådan et hos Klarlund, men jeg var for utålmodig, og jeg købte derfor et andet. Det var dumt. Listeprisen var 32.800 dkr. Icon_blink
Svar
#3
(18-08-2015, 12:36 PM)MadsA Skrev: PAM111 til 45.000 dkr. Puha, jeg valgt forkert. Da jeg startede med at kigge på ure, skrev jeg mig op til sådan et hos Klarlund, men jeg var for utålmodig, og jeg købte derfor et andet. Det var dumt. Listeprisen var 32.800 dkr. Icon_blink

De kan stadig fåes til fine priser hos graymarket forhandlerne :D
Svar
#4
Bestemt, men investeringen havde været fin  Icon_smil
Svar
#5
Bestemt - Hvornår var det ?
Svar
#6
Med Panerai handler det at kende uret nr. og der er godt nok mange udgaver efterhånden. Så er der prissætningen på de ældre eksemplarer og har man en model med den helt rigtige skive og fra et bestemt år osv. osv.

Jeg har godt nok svært ved at gennemskue hvor på pris-skalaen mit eget Pam 243 ligger ??

Ofte kan man jo søge lidt rundt på nettet og tjekke, men her kan det være svært at gennemskue hvilken kvalitet/stand uret ligger i og priserne svinger fra 40.000 til 60.000....hvordan vurderer i jeres eget ur når der skal værdisættes et brugt Panerai. Er det ud fra de nye liste-priser som vises her eller hvordan foregår det.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#7
Jeg plejer generelt at kigge på Chrono24 og udenlandske forums for at se hvad man kan få for det man selv har tænkt sig at prissætte sit til. Både ved at kigge privat og hos forhandlere.


Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
#8
Det må have været tilbage i 2010, tror jeg Icon_smil
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)