Panerai 352
#31
Hehe tak for tilbagemeldingen Icon_e_biggrin1 Det havde nu været cool hvis de var lavet i guld, men de er nu også smukke i gyldent messing Icon_Up
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
#32
(19-08-2015, 09:33 PM)BadHamster Skrev: Hehe tak for tilbagemeldingen Icon_e_biggrin1 Det havde nu været cool hvis de var lavet i guld, men de er nu også smukke i gyldent messing Icon_Up


Enig ..............da jeg fik meldingen, så var jeg lige ved at karakterisere dette som et af de spørgsmål man ikke bør stille, for man vil ikke kunne lide svaret !  Icon_e_biggrin1
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#33
Hahahhaha, kender det for godt Peter. Man forventer det bedste. Men det er det fede ved ure(andre hobbyer også), man er helt forgabt. Så selvom man får det svar man ikke håber på, så er man stadig helt forelsket og forgabt, og forsøger at retfærdiggøre hvorfor tingene ikke er som de er. Blandt andet hvorfor viserne ikke er guldbelagt? (Host, profit maksimering, host) :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
#34
Viserne er helt sikkert guldbelagte. Selv det vi kalder sølvvisere er belagt med guld. Hvidguld.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#35
(20-08-2015, 04:30 AM)doxa300 Skrev: Viserne er helt sikkert guldbelagte. Selv det vi kalder sølvvisere er belagt med guld. Hvidguld.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Du har nok ret - men det svar som jeg fik fra Panerai, kan læses på flere måder synes jeg, jfr. nedenfor. Jeg tror, at for at få en 100% afklaring, så er jeg nok nødt til at spørge igen, om de blot er poleret messing eller om de er guldbelagte  Icon_smil



Citat:Dear Mr. R****,
 
Thank you for your email and for your interest in Officine Panerai.




In reply to your enquiry, we are pleased to inform you that  the harms of your Panerai Luminor Marina 1953 3 Days Automatic Titanio - 44 mm are in golden brass.


We remain at your full disposal for any further information you should require and hope to welcome you again at 
www.panerai.com
.
 
Best regards,

Danilo Pala
Ambassador Officine Panerai
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#36
det ur er sku flot også med lænke så nå du bliver træt af det skriver du bare har et par kr på kontoen Icon_cool det kan jo ikke koste så meget Icon_computer
Svar
#37
(20-08-2015, 09:56 AM)Heinrich Skrev: det ur er sku flot også med lænke så nå du bliver træt af det skriver du bare har et par kr på kontoen  Icon_cool  det kan jo ikke koste så meget  Icon_computer


Icon_Up Icon_flag
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#38
Ja det er sq en lækker klokke Peter!  Icon_Up

Personligt foretrækker jeg også Pam's på rem, men lænken ser nu også ret lækker ud!

Man får helt lyst til at hente Pamela i banken...  Icon_sign

Vh. jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
#39
(20-08-2015, 01:05 PM)gmt-geek Skrev: Man får helt lyst til at hente Pamela i banken...  Icon_sign

Vh. jon

 Do it... do it ... do it !!!!  Icon_party
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#40
(20-08-2015, 09:15 AM)pbr Skrev:
(20-08-2015, 04:30 AM)doxa300 Skrev: Viserne er helt sikkert guldbelagte. Selv det vi kalder sølvvisere er belagt med guld. Hvidguld.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Du har nok ret - men det svar som jeg fik fra Panerai, kan læses på flere måder synes jeg, jfr. nedenfor. Jeg tror, at for at få en 100% afklaring, så er jeg nok nødt til at spørge igen, om de blot er poleret messing eller om de er guldbelagte  Icon_smil



Citat:Dear Mr. R****,
 
Thank you for your email and for your interest in Officine Panerai.




In reply to your enquiry, we are pleased to inform you that  the harms of your Panerai Luminor Marina 1953 3 Days Automatic Titanio - 44 mm are in golden brass.


We remain at your full disposal for any further information you should require and hope to welcome you again at 
[/url][url=www.panerai.com]www.panerai.com
.
 
Best regards,

Danilo Pala
Ambassador Officine Panerai


Så kom der svar på, om viserne er forgyldte eller blot messing:


Citat:In response to your request, may we inform you that the hands of the watch are gold plated brass.


Og svaret var vel, som de fleste forventede - men nu har vi det fra "hestens mule"  Icon_e_biggrin1
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)