IWC 3538
#1
Hvad har I af erfaringer med IWC 3538 Titanium?

Jeg er begyndt at være en smule glad for IWC, og jeg kunne godt se dette som et dagligdagsur. Jeg ville højst sandsynligt erhverve mig uret på gummirem.

Bliver man træt af den gule farve?
Svar
#2
Jeg har ikke selv gjort mig erfaringer med AT 3538, men det er da et oplagt emne til et prima dagligdagsur. Specielt i titanium og på gummirem. Værket er solidt og kan vedligeholdes af enhver seriøs urmager. Jeg foretrækker langt den gule udgave frem for den hvide. Held og lykke med jagten! Du må endelig vise os nyerhvervelsen, hvis det lykkes!
JK
Svar
#3
Jeg har haft et på lænke tidligere og det er super behageligt at have på armen pga. materialet (titanium) En stor anbefaling herfra og jeg solgte kun mit fordi jeg ville prøve noget andet.

Mht. den gule farve er det diskret nok til ikke at spille en rolle til daglig efter min mening.

Skal vi lige have et par billeder ;-)

İmage

İmage
Svar
#4
Billeder er altid super! Icon_smil

Hvordan er de 42 mm på armen? Føles det større/mindre?

Jeg håber, at handlen går igennem, men noget skal ud først.

(05-08-2015, 08:54 PM)jk Skrev: Jeg har ikke selv gjort mig erfaringer med AT 3538, men det er da et oplagt emne til et prima dagligdagsur. Specielt i titanium og på gummirem. Værket er solidt og kan vedligeholdes af enhver seriøs urmager. Jeg foretrækker langt den gule udgave frem for den hvide. Held og lykke med jagten! Du må endelig vise os nyerhvervelsen, hvis det lykkes!
JK

Jeg håber, jeg snart kan vise billeder af uret, men det skal gå op i en højere enhed.

Netop at været er så simpelt og robust tiltaler mig meget, selvom der bliver snakket så meget om in-house og komplikationer i disse tider. Som hverdagsur skal det bare virke og være billigt i drift  Icon_smil
Svar
#5
Jeg kan ikke tilføje billeder af et andet ur end det KimT har da jeg solgte / byttede mit 3538 til ham.

Men jeg kan (forhåbentligt) med hans og evt. nuværende ejers tilladelse (eller tilgivelse) linke til par andre billeder af samme ur

http://s817.photobucket.com/user/dwndler...20-%202008

Uret er btw. ufatteligt let på armen selvom der er lænke på (titanium er en del lettere end stål).

Jeg har selv byttet mig frem til det og var på jagt efter noget lignende i en periode. Da jeg hørte at lænken alene koster ca. 11k gik jeg efter en med lænke fordi jeg var lidt usikker på gummirem (ingen erfaring).

Så god jagt og vis os endelig nogle billeder Icon_Up
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)