Redux COURG - Kickstarter ur
#1
Hej.

Er faldet over denne kickstarter kampagne og ville lige dele den med jer. 
Synes selv det ser ud til at være et lækkert ur og overvejer om jeg skal have et.
İmage
Link til kickstarter side.

Plus: Titanium, Seiko urværk, ca. 2500kr(inkl alt), fire forskellige dials at vælge imellem og meget cool kasse design imo.
Minus: 39mm.

Hvad synes i?
Svar
#2
Jeg synes at det ser superfedt ud. 
Mvh Kim 
Svar
#3
Du skriver "minus: 39mm".
Mener du så at uret er for stort eller for lille ?

Kickstarterens koncept er rigtigt æstetisk sammenhængende med alle de ekstra dimser de tilbyder.
Sammenlignet med de utallige grimme og ligegyldige projekter jeg har set på diverse ground funding sider, er det her absolut thumbs up.

Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
#4
(01-08-2015, 08:53 AM)Avantismo Skrev: Jeg synes at det ser superfedt ud. 

Enig =)

(01-08-2015, 08:58 AM)TioMalo Skrev: Du skriver "minus: 39mm".
Mener du så at uret er for stort eller for lille ?

Mvh. John
Jeg så gerne det var lidt større, kan godt lide ure omkring 42-44mm. Men de arbejder vidst på at der også kommer en 42mm udgave. Nu må vi se, har lige omkring 19 dage til at beslutte mig =)
Svar
#5
Har set det! Et af de bedre, minder mig lidt om Obris Morgan Branco, som jeg stadig er lidt træt af jeg ikke hoppede på (det er et mikro mærke) men der er et eller andet der ikke helt passer, men kan ikke sætte en finger på det!

Sendt fra min HTC One S med Tapatalk
Svar
#6
absolut spændende, den klassiske 'B-Uhr' skive trigger mit "må eje" gen hvergang,
men læser så videre og ser at kassen er lavet af gr.2  titanium - -det aflader så
spændingen  - - - Icon_smil
(grade 2 titan er er det der har givet titan et dårligt ry - havde de brugt gr.5 havde det været
en anden snak)
Svar
#7
Alt i alt et okay ur som så mange andre, og her er det jo et bevis på min påstand, om hvor vigtigt det er at få en beskrivelse med omkring designfase og evt. uddybende historie omkring projektet. Det er her til top-karakterer og for ikke total urtosser bliver man "fanget" helt klart på den beskrivelse.

Som Bjørn skriver ang. grade 2 og ikke 5, så er det kun de få som vil være opmærksom på dette, men det vil være klart et plus også at ramme materiale valg i bedste kvalitet.

Min personlige mening om deres design er at det ligner så meget andet og nu skal der vel ikke gå total "nyopdagelse" i et automatik værk  Icon_blink
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)