Svar: 1,011
Tråde: 49
Modtaget Likes: 57 i 35 svar
Givet Likes: 133
Jeg har længe spekuleret om jeg er blevet gammel nok til at købe et two tone guld og stål "dress watch" i stil (men ikke efterlignende) med et datejust eller day date, bare non-expensive. Da det meget er en test for mig, om jeg kan klare stilen har jeg ikke høje krav andet end lav pris, så kvarts og non-swiss er helt ok.
Men jeg søger ganske enkelt gode forslag fra Jer, da det er et segment jeg ikke har bevæget mig meget i.
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
•
Svar: 668
Tråde: 13
Modtaget Likes: 136 i 103 svar
Givet Likes: 8
(22-07-2015, 10:55 AM)bcmb Skrev: Jeg har længe spekuleret om jeg er blevet gammel nok til at købe et two tone guld og stål "dress watch" i stil (men ikke efterlignende) med et datejust eller day date, bare non-expensive. Da det meget er en test for mig, om jeg kan klare stilen har jeg ikke høje krav andet end lav pris, så kvarts og non-swiss er helt ok.
Men jeg søger ganske enkelt gode forslag fra Jer, da det er et segment jeg ikke har bevæget mig meget i.
Du kunne jo udbygge samlingen med endnu et Certina Caimano Two tone. Om det har noget med alder at gøre skal jeg ikke kunne sige. IMH handler det mere om hvordan man ser sig selv end hvordan andre ser een, men om det er der heldigvis lige så mange meninger som der er mennesker.
Mvh.
P.N.
•
Svar: 755
Tråde: 47
Modtaget Likes: 6 i 5 svar
Givet Likes: 0
Man kan vel også se sig selv for ung til guld/stål, hvor andre finder en "gammel nok"
•
Svar: 1,636
Tråde: 46
Modtaget Likes: 21 i 10 svar
Givet Likes: 1
(22-07-2015, 10:55 AM)bcmb Skrev: Jeg har længe spekuleret om jeg er blevet gammel nok til at købe et two tone guld og stål
Det handler ikke om alder men om hvor mange brugte biler du dagligt sælger!

(JOKE)
•
Svar: 1,011
Tråde: 49
Modtaget Likes: 57 i 35 svar
Givet Likes: 133
(22-07-2015, 11:52 AM)Stinger Skrev: (22-07-2015, 10:55 AM)bcmb Skrev: Jeg har længe spekuleret om jeg er blevet gammel nok til at købe et two tone guld og stål
Det handler ikke om alder men om hvor mange brugte biler du dagligt sælger!
(JOKE)
Haha ouch :-)
(22-07-2015, 11:10 AM)P.N. Skrev: Du kunne jo udbygge samlingen med endnu et Certina Caimano Two tone. Om det har noget med alder at gøre skal jeg ikke kunne sige. IMH handler det mere om hvordan man ser sig selv end hvordan andre ser een, men om det er der heldigvis lige så mange meninger som der er mennesker.
Mvh.
P.N.
Havre slet ikke tænkt på den ift two tone, men nu hvor jeg har googlet så må jeg erkende at det ikke lige er mig. Jeg er mest til en mørk skive (blå eller sort) og så kasse og lænke i guld og stål. Det begrænser det lidt.
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
•