Hvis du kun måtte have 3 ure
#51
(24-11-2015, 11:26 PM)jacobzimmer Skrev: Kan meget godt lide dine første 3 valg. Den JLC ligner for mig et hver andet billigt kina sekton ur..

Juep, indtil man opdager at det er med retrograde visning og gyrotourbillion..
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar
#52
Gyrotourbillionen var umiddelbart også det eneste der for mig kunne se det ikke var et billigt kina skelton. Der er meget få skelton ure jeg forstår..
Svar
#53
(24-11-2015, 11:53 PM)jacobzimmer Skrev: Gyrotourbillionen var umiddelbart også det eneste der for mig kunne se det ikke var et billigt kina skelton. Der er meget få skelton ure jeg forstår..

Kalenderen?
Det er en ret skidt vinkel, i virkeligheden er man ikke i tvivl :-)
Jeg vil næsten mene at det skarpe lys faktisk ikke gør noget godt for uret her.

Hvad med dette VC skeleton? billedet er fra samme udstilling i Hong Kong, jeg kan ikke huske modelnavnet.
İmage
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar
#54
Har haft nogle få dyre skeltons med tourbillions i hånden, og man kan selvfølgelig godt se hvornår der er tale om et kina ur, eller noget lækkert haute horlogerie. Men designet spiller bare ikke i mit hovede. Er mere til en fræk, letlæselig skive, også glasbagkasse Icon_e_biggrin1
Svar
#55
Citat:Den JLC ligner for mig et hver andet billigt kina sekton ur.

Icon_e_surprised No words.

Nå, men tre valg ville være:

- Rolex Expolorer 16550
Det ur sidder perfekt, har nogle fornuftige komplikationer og en diskret profil. Hvis det så ovenikøbet har en lækker patina, så er vi godt kørende.

- Patek Philippe 5712
Super flot. Og asymetrisk,

- Rolex Submariner 5508
Bare fordi.
Svar
#56
Hvorfor ikke en 5510 big Crown? Det må da være det ultimative vintage sub.
Svar
#57
Det handler udelukkende om den lille, røde trekant. Den kan jeg ikke lide Icon_blink

Alt andet taler for 5510! Icon_smil
Svar
#58
5510 kan kommer med samme lynette som 5508. Hvis man vil have den uden 15min markering på lynette hedder den 6536/1

6536/1:
İmage

5508:
İmage

5510:
İmage

Dog er det her 6200 lige tanden vildere!

İmage
Svar
#59
Når du stiller to billeder op ved siden af hinanden, så holder jeg stadig på valget af 5508. Fonten på lynetten er ligeledes en tand mere mig.

Jeg var dog ikke klar over, at 5510 kom med en anden lynette end med den røde trekant Icon_smil
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)