MC sæsonen
(20-05-2020, 11:30 AM)KimT Skrev: Jeg kørte heller ikke hele sidste år. Men de gamle jeg havde krævede også lidt udover bare at køre. Denne skulle gerne bare være “tryk-og-kør” når jeg har tid til det :-)


Hear hear

Da jeg skulle vælge seneste mc, så fravalgte jeg også de store vandkølede modeller.

To cylindre og luftkølet, så er det til at holde styr på mekanikken. - nå ja, og så lige en simpel tørkobling

Jeg har selv haft kigget på en R Nine T Racer. Den er ret fed og lidt retro i designet.
......dog kunne jeg godt have ønsket mig en anden gaffel som standart.

Hvordan er det at køre på sådan nogle dæk ?

Ciooooo

Møller

İmage
[-]
  • aammat, onkeldunkel
Svar
Jeg må indrømme at jeg var noget betænkelig ved dækkene, men jeg havde selvfølgelig set alle test, videoer m.v. og den overordnede udmelding var at de overrasker positivt.

Efter de første 400km har jeg det på samme måde. Man mærker dem lige ved opstart (0-10km) og derefter overhovedet ikke. Selv i sving med ‘frisk” fart fungerer de overraskende godt.

Selvfølgelig ville det ikke være førstevalg hvis man kun kørte ræs, men til min friske kørestil, har jeg intet at udsætte på dem. Så mine overvejelser inden jeg hentede den om at de skulle skiftes er skrinlagt.
Svar
I øvrigt, R nineT kommer jo i fem modeller.

R nineT
R nineT Pure
R nineT Racer
R nineT Scrambler
R nineT Urban GS

Så du skal bare vælge den der kun hedder R nineT, for så får du justerbar upside down gaffel.
Svar
Og så kan man jo lige nu spare 40K på de tre Heritage 2019 modeller (R nineT Pure, R nineT Scrambler samt R nineT Urban GS) hos Xpedit, så det frister jo lidt :-). Den er Så flot og jeg er vild med dækkene!

Jeg runder jo snart de 50 og selvom jeg godt kunne fristes af den nye S1000RR, så tror jeg tiden er inde til en lidt mere behagelig kørestilling :-). Drømmen er en K1600 Bagger, mere realistisk en nyere brugt K1600GT eller GTL. Men som sagt, så har jeg ikke tiden til det lige nu, så det må vente lidt...
Svar
Kørestilling var også en vigtig faktor for min gamle ryg ;-)
[-]
  • onkeldunkel
Svar
Jeg er ikke til MC, faktisk har ikke engang MC-kørekort, MEN hold da kæft hvor er den fed Icon_party
Mvh
Morten
Svar
Så ville fruen også have en ny mc og det blev til en Moto Guzzi V7 III Stone.

İmage
Svar
(01-06-2020, 10:46 PM)KimT Skrev: Så ville fruen også have en ny mc og det blev til en Moto Guzzi V7 III Stone.

İmage


Fruen har sgu super stil
Svar
Fedt, fedt, fedt - kæmpe tillykke med den - så er der da også ved at være fyldt op i garagen igen :-D. Sådan!

Så får I også lige denne her - mln sidste mc var en GSXR-750, så den passer meget godt på mig :-)

İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Undret mig også lidt over at hvordan du fik 2 cykler blev vekslet til en i hustanden Icon_blink
(den fidus ville jeg nemlig gerne have Icon_e_biggrin1)

Tillykke med den. Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)