One of the best cover songs ever.
#1
Brilliant live band,with great version of Depeche Mode number Stripped.

- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
#2
Hej Willy, tjek lige den her tråd!
http://urdebatten.dk/showthread.php?tid=62197

BTW, stor Rammstein fan, har været til koncert med dem mange gange. Altid en vild oplevelse og et sceneshow jeg ALDRIG har set magen til.
Skal du på Copenhell ;-)
Svar
#3
(27-04-2015, 08:54 PM)D.Sandberg Skrev: Hej Willy, tjek lige den her tråd!
http://urdebatten.dk/showthread.php?tid=62197

BTW, stor Rammstein fan, har været til koncert med dem mange gange. Altid en vild oplevelse og et sceneshow jeg ALDRIG har set magen til.
Skal du på Copenhell ;-)
I have been following the thread Daniel. Icon_e_biggrin1 Not going to Copenhell,to many parody heavy bands for my liking.I go for originality in bands.I would go anywhwere to see Tool preforming the Pot.I have already booked tickets for Joe Bonamassa in Falkoneer center.I saw him there last year,fuck that guy can play a guitar.Check out his tribute song to Led Zepplin and ZZ Top.Its called, Just Got Paid.Play it Loud,it will blow you away Icon_e_biggrin1
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
#4
Bonamassa er kongen.
Desværre ingen koncert til mig, men hold nu op han kan spille tråd. Klart min favorit guitarist sammen med Knopfler, Zakk Wylde og den bedste af alle: Knud Møller :-)
Svar
#5
Nope.  Richie Blackmore. 

Mon ikke jeg skulle finde noget vinyl frem? 

/Bjørn 
Svar
#6
(30-04-2015, 07:43 PM)bjorn_e58 Skrev: Nope.  Richie Blackmore. 

Mon ikke jeg skulle finde noget vinyl frem? 

/Bjørn 
Yes Richie was a good axeman.But Bonamassa is just out of this world.He is not just a great technical axeman like Joe satriani.This man understands all facets of a guitar,and can play heavy rock-Blues-Classic etc etc.And he does it with real feeling.When he played a concert in the Albert Hall in London,nearly every other great axeman was in the audience to watch him at work.Check out the song called. Living In A Dust Bowl. BB.King could not have done it better.I think that after Jimmy Page,this guy understands the dynamics of playing rock music better than anyone.

PS. The great James Williamson of Iggy Pop fame,also deserves a mention here.Fuck that guy revolutionised how to play a rock guitar.Just listen to Raw Power.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)