Læder patina
#1
Jeg købte en creditcard-holder for 2 år siden, og fik i den forbindelse præget familiens initialer på holderen. Så blev familien udvidet med endnu et medlem, og en ny holder skulle bestilles.
Stor var overraskelsen, da den nye holder landede, og jeg kunne se hvad 2 års brug, gør ved et stykke rigtigt lækkert læder;

İmage

İmage

Som det fremgår af billederne, har den gamle levet et hårdt liv, men bortset fra patina'en, fungerer den stadig efter hensigten. Ingen syninger der er løbet, eller hjørner der har sluppet.
Så nu må jeg i gang med at indvie den nye holder, og give den en omgang livs-erfaring.

Så kort sammenfattet - det kan s.. godt betale sig at bruge lidt ekstra på kvalitet.

Kamstrup
Svar
#2
Super lækkert Jesper!
Jeg kunne godt bruge en lille ny kortholder, må få lavet et "sæt" :)
Seiko Monster SKX799
Audemars Piguet 15300 "Blue"
Panerai Luminor Marina PAM00111
Min fotograf side fluxdonphotography
İmage
Rolex by fluxdon, on Flickr

Svar
#3
Lækkert læder er altid godt, jeg har bare ikke plads nok i de tynde holdere. Derfor bruger jeg denne som er praktisk, der kan være en del i og den beskytter ens kort.

İmage
Svar
#4
Den jeg har passer perfekt i lommen, og holder uden problemer de 6 kort, jeg har "brug" for. Valgte den netop på grund af lommestørrelsen, da de fleste andre jeg har haft, enten kun kunne holde 4 kort, eller var for klodsede.
But as they say; "different strokes for different folkes"
Kamstrup[attachment=6720]


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#5
Hej Kamstrup.

Hvor er kortholderen erhvervet ?

Hav en god dag
Svar
#6
(28-04-2015, 08:30 AM)Elfenbenet Skrev: Hej Kamstrup.

Hvor er kortholderen erhvervet ?

Hav en god dag


Den er fra GSD, Greg Stevens Design http://www.gregstevens-design.com/
Seiko Monster SKX799
Audemars Piguet 15300 "Blue"
Panerai Luminor Marina PAM00111
Min fotograf side fluxdonphotography
İmage
Rolex by fluxdon, on Flickr

Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)