Speedmaster begær igen igen
#91
Tæt på toppen for mig:

İmage


- via iPhone
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
#92
(05-06-2016, 02:42 PM)phrede Skrev: Tæt på toppen for mig:

İmage


- via iPhone
Ser fedt ud med den rem :up:

Sendt fra min HTC One max med Tapatalk
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
[-]
  • phrede
Svar
#93
Halløj i Omega Forummet!

Er der i øvrigt nogen der ved om det er muligt at sætte en 3570.5000 Plexi dome over på en 3573.5000 Saphir ???

mvh

Cay

3570.5000 = stål på lænke - Plexi-lexi
3573.5000 = Stål på lænke - sapphire sandwich
Svar
#94
Mon ikke det er, ellers kan man vel sætte en safir vindue bagkasse på en 3570.5000.

Meget fed kombo!

Sendt fra min E5823 med Tapatalk
Svar
#95
Rigtig spændene/lærerig og humoristisk tråd! Tak for det! Kan se der er flere hesalit entusiaster lige som jeg hvordan holder i jeres hesalit ved lige? Polywatch? Tandpasta? Polering hos urhandler? Eller arkiveres ridserne under patina?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#96
Jeg bruger Slipol fra nærmeste byggemarked. Se mere i tråden her http://urdebatten.dk/showthread.php?tid=...peedmaster
Svar
#97
Mange tak KimT! Jeg skal finde noget Slipol


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#98
Eller Brasso, det er hip som hap.
Efter at have matteret glasset pænt over det hele med noget slibepapir korn 220 eller 280, i gamle dage brugt man sandpapir korn 0, og du kan se ridserne er væk. Så en blød klud med Brasso eller Slipol, et forholdsvis hårdt tryk, og så skal der bare gnubbes til det bliver rigtig varmt. Resterne efter polermidlet fjerner du ved at vaske hele kassen i rense benzin, børstes med en blød børste, er der stadig lidt tilbage når det er tørret op. Så er det fordi du sparede på benzinen, det kaldes en ommer... Icon_e_biggrin1
Mvh
Lars
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900

Instagram: https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/

Mvh
Lars

Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)