Autozilla reservedel
#1
Hej alle

Er der nogen som ved, hvor man kan købe reservedele til autozilla? Det drejer sig om den split, der holder den mørke vippearm, man kan se omkring kronen. Den holder vippearmen på plads. Jeg ved ikke om den kan udskiftes, og om det er muligt at finde den reservedel.
Håber meget, at nogen kan hjælpe.

MVH.
Svar
#2
Prøv hos din lokale Citizen forhandler. De er som regle flinke til at hjælpe, og kan skaffe det meste.
De venligste hilsner, John
Svar
#3
Hej Joepete

Tak for svar. Tror du at delen kan udskiftes?

MVH
Svar
#4
Det ville undre mig meget, hvis det ikke var muligt at skaffe delen Icon_e_wink Om jeg ikke husker helt forkert, så holdes "armen" på plads af en lille skrue, så det burde ikke blive et problem at få fat i sådan en Icon_e_smile Du kan sikkert selv finde en skrue, som passer, men jeg vil gætte på, at Citizen har fremstillet skruen i titanium, og derfor ville jeg forsøge mig hos Citizen i første omgang Icon_e_wink
De venligste hilsner, John
Svar
#5
Skruen mangler ikke. Det er i den andn side. Det er knappen man trykker på (for at kunn dreje kronebeskytteren) der mangler.
Svar
#6
Sorry, min fejl Icon_redface Rådet er dog stadig det samme: ind til din lokale Citizen forhandler Icon_e_wink
De venligste hilsner, John
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)