Ur aften på Syd Als d. 15. september
#1
CT-Watches arrangerer ”Ur Tosse” weekend på Syd Als.

Hvis en aften/weekend i selskab med andre ur tosser – swimmingpool – hav og natur, kunne friste, så læs videre.

Et hus som dette [url]"http://www.luksushuse.dk/nordjylland/nr-lyngby/194.html" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.luksushuse.dk/nordjylland/nr-lyngby/194.html[/url] bliver rammen omkring en sjov aften.

Priserne er således:

Kr. 250 ved deltagelse i UrAften, med mad og drikkelse. Stadig 12 pladser.

Kr. 1.000 ved deltagelse i UrAften, med mad og drikkelse, samt overnatning i enkelt værelse. UDSOLGT

Kr. 750 ved deltagelse i UrAften, med mad og drikkelse, samt overnatning i dobbeltværelse. UDSOLGT

Der er 8 soveværelser i alt, samt 4 badeværelser.

Alle priser er pr. person


Overnatning er fra lørdag til søndag. Flere dage kan arrangeres (forplejning for egen regning).

Vin og spiritus skal i selv medbringe. Jeg sørger for øl og vand, samt kaffe/te/kakao....

Tilmelding senest d. 1. september, gerne før.....

Følgende deltager:

Kim T
Pelz
Claus Tukjær og familie
PalleUrup og Tina
Peter og familie
Lars og Inger
Alis (urmager hos Halse) og børn
DanBS
Baun
pbr

Værelser er besat, men der er stadig pladser til GTG lørdag aften.
Svar
#2
Syd Als - Nordjylland - øhhhhhh ........ ?!! Ikke forstå!! Icon_e_surprised Icon_e_wink

Vh Søren
Svar
#3
Hej Claus

Jeg kigger gerne forbi, da jeg kun bor 25 min der fra
Svar
#4
Søren Ingvardsen Skrev:Syd Als - Nordjylland - øhhhhhh ........ ?!! Ikke forstå!! Icon_e_surprised Icon_e_wink

Vh Søren
Hej Søren.

Ja, jeg blev desværre nødt til at ændre det, da der ikke rigtigt var tilslutning til det helt store sommerhus. Du er selvfølgelig stadig meget velkommen (som jeg også har skrevet i tråden på det andet forum)
Svar
#5
DanBS Skrev:Hej Claus

Jeg kigger gerne forbi, da jeg kun bor 25 min der fra
Du er selvfølgelig på listen, Dan Icon_e_wink
Svar
#6
Claus Tukjær Skrev:
Søren Ingvardsen Skrev:Syd Als - Nordjylland - øhhhhhh ........ ?!! Ikke forstå!! Icon_e_surprised Icon_e_wink

Vh Søren
Hej Søren.

Ja, jeg blev desværre nødt til at ændre det, da der ikke rigtigt var tilslutning til det helt store sommerhus. Du er selvfølgelig stadig meget velkommen (som jeg også har skrevet i tråden på det andet forum)

Ahhh - jeg havde bare ikke læst "i et hus som dette". Icon_redface

Vh Søren
Svar
#7
Ja, det er nok ikke så smart at ligge det faktiske sommerhus op på et offentligt forum.
Svar
#8
Stadig pladser Icon_e_biggrin
Svar
#9
Pladser endnu....
Svar
#10
Oev, det er ikke engang langt at koere for mig, men paa det weekend kan jeg altsaa ikke. Icon_e_sad
Skift ur, når du står op!
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)