Chrono24 og Tudor
Hej alle mere eller mindre ligesindede.
Jeg vil gerne høre, om nogen af jer har gode råd i forbindelse med køb af ur hos privat, som har annonceret på Chrono24? Hvordan pokker sikrer man sig bedst urets ægthed mv? I dette tilfælde har sælger ikke papirer.
Noget helt andet er uret - Tudor Aeronaut II - er det overhovedet noget at købe? Jeg kan lide urets design og har sat mig nogenlunde ind i urets drivværk osv. Skal jeg hellere spinke og spare i yderligere uendeligt lang tid, eller... alle råd er velkomne.
SteenV
Svar
med hensyn til ægthed, så kan en Tudor ekspert måske komme med tips der kan hjælpe hvis du linker en masse billeder, MEN svaret er, at du kan ikke sikre dig. Fjernkøb forudsætter at man køber sælgere først - ved han ikke snyder og at man kan returenere hvis den er gal. Chrono24 kan man blive trustet bare ved at sælge en god del så vidt jeg ved, og det kan være alle typer, så der er ingen større sikkerhed helt enkelt
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Jeg har handlet på ovennævnte siden, dog har jeg holdt mig til forhandlere.. Gør du det er du rimeligt sikret, da en dårlig handel vil ødelægge det for dem selv (får en dårligt trusth)

Mvh Henrik
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)