I dagens Politikken, er Jarl Friis Mikkelsen omtalt pga. fødselsdag.
Der er et billede med, og uret på hans håndled ligner ang. et ur af ovennævnte mærke.
Er der andre, der har set nævnte avis/billede og kan bekræfte min antagelse?
Mvh.
Jørgen
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Har ikke set billedet, men ved at han har et Patek, som han bruger flittigt.
•
Svar: 1,094
Tråde: 151
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 0
Tidligere er han ofte vist med en Cartier, så han har åbenbart en god smag i ure, så det lyder realistisk
•
Svar: 1,636
Tråde: 46
Modtaget Likes: 21 i 10 svar
Givet Likes: 1
Jeg holder ikke omtalte avis - men kan bekræfte at Jarlen ejer et Patek.
•
Tak for svar, det går hurtigt!
En rettelse, det staves Politiken.
Mvh.
Jørgen
•
Svar: 1,173
Tråde: 0
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 2
Bjarne Skrev:Tidligere er han ofte vist med en Cartier, så han har åbenbart en god smag i ure, så det lyder realistisk
Det ur (Roadster fra Cartier) er endda med i et afsnit af ''Klovn''. Mia stjæler sjovt nok uret fra Jarlen i det afsnit.
•
Svar: 1,094
Tråde: 151
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 0
Faurschou Skrev:Bjarne Skrev:Tidligere er han ofte vist med en Cartier, så han har åbenbart en god smag i ure, så det lyder realistisk
Det ur (Roadster fra Cartier) er endda med i et afsnit af ''Klovn''. Mia stjæler sjovt nok uret fra Jarlen i det afsnit.
Mia havde haft et problem med for lange fingre i det afsnit, og Frank tror rigtigt nok at Mia har hugget det, men det er lagt i pant for Jarlens bowling sko, så Frank får det udleveret da han afleverer skoene.
Og han ser ret tilfreds ud med "sit" nye ur da han får det
•
Svar: 1,173
Tråde: 0
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 2
Bjarne Skrev:Mia havde haft et problem med for lange fingre i det afsnit, og Frank tror rigtigt nok at Mia har hugget det, men det er lagt i pant for Jarlens bowling sko, så Frank får det udleveret da han afleverer skoene.
Og han ser ret tilfreds ud med "sit" nye ur da han får det 
Oops... det er jo helt rigtigt!

Det var et sjovt afsnit. Nu hvor jeg tænker over det, så har der været et par gode ''cameos'' med ure i den ''sitcom''.
•