sites ansvar for hvad vi ligger og skriver
Jeg skal ikke påstå, at en sand historie om en dårlig oplevelse med en urmager, bringer sitet i vanskeligheder, men mange sager viser klart, at fora og deres ejere, har et klart medansvar, hvis en erhvervsvirksomhed hænges ud, og ikke direkte får lov at svare, og virksomheden kan påvise, at at det ikke var seriøst de blev udhængt.

Jeg siger som skrevet, ikke at det sker altid, bare at det kan give lidt forståelse for, at moderatorerne er forsigtige med indlæg hvor en eller anden urmager hænges ud af en sur bruger. Det kan sagtens være rimeligt i brugerens øje, men er der ikke domme eller andet at gå efter, så har selv et almindeligt forum som vort, en vis risiko, for det det som vi brugere ligger og skriver
Man kan spørge hvordan f.eks. kontant så kan slå til også uden domme, men man må udgå fra, at de helt enkelt vælger at gå på noget de har så meget baggrundsviden i, at de føler sig sikre, og ikke tror de kan tabe en sag - ligesom der tydeligvis er mere ytringsfrihed for jounalister og medier end for blogs og fora.
Bare til orientering - det er noget der sker oftere og oftere i fora
http://www.erhvervsbladet.dk/vaekstmaski...paa-nettet
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Godt set Hannover. Tvister skal altid ses fra begge sider, og derfor accepterer jeg generelt ikke ensidig/enkeltoplevelses kritik af en fx. dansk urmager her. Har i et tilfælde, ingen navne nævnt, haft en god snak med en af vores velkendte urmagere, der direkte blev truet med et bad-guy indlæg her, hvis han ikke makkede ret, og det kan og vil vi ikke ligge ryg til, så derfor er jeg specielt meget obs på good-bad-guy forum.

AOK er et godt ex. på hvordan man kan forsøge at ødelægge en ellers god mands forretning/rygte umodereret....

Mikael
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)