Søger dykkerur a la Kobold soarway diver seal....
#1
Hej Alle

Jeg har forelsket mig lidt i Kobold soarway diver seal dykkeruret. De laves desværre ikke mere, og prisen er ret høj, når den en sjælden gang dukker op brugt. Der var fornyligt et til salg hos en dansk forhandler, men det blev desværre hurtigt solgt.

Kan du anbefale et ur der minder om Kobold uret?

- Der skal ikke være tal på skiven

- Der skal ikke være nogen dato på skiven

- Uret skal minimum have en diameter på 44mm

- Hvis det kan klare 1000 meter, er det et plus


ps

Hvor mange ejere af det originale KSDS har vi her på forummet?
Svar
#2
Jeg har ejet et Kobold Soarway Diver Seal af flere omgange, og har i dag et t.a.c.t.i.c.o. TC1, som minder meget om det. Dog er der dato (har Soarway Diver Seal ikke dato?), og kassen er lidt lavere. Men stadig vandtæt indtil 1000 meter.

Har desværre ikke mulighed for at ligge billeder op herfra, men kan gøre det senere.....
Svar
#3
Seal har ikke dato. Jeg har kigget lidt på dit t.a.c.t.i.c.o. TC1. Det er altså et godt bud!!! Icon_e_biggrin Jeg kan godt lide placeringen af datoviser, når den nu skal være der. Hvad koster sådan en sag?

Måske skulle jeg bare spare op til et KSDS ur...
Svar
#4
Næ, det har det da ikke.....

İmage

Mener det kan købes til lige under 700 euro...

İmage
İmage

Jeg bruger det dagligt, og er meget tilfreds....
Svar
#5
Hej

Her er mit T.a.c.t.i.c.o.
Det er helt sikkert en keeper!!

İmage

Mvh. Jon
Svar
#6
Jo mere jeg ser på t.a.c.t.i.c.o. TC1, jo mere synes jeg om det. Og så ser det altså også godt ud med en mesh lænke på den! Min eneste bekymring, er om jeg vil synes at det er for småt. Pt. går jeg rundt med et Marathon JSAR......
Svar
#7
Hej

Jeg er ejer af en Seal i titanium, og den er om mulig mere sjælden, skulle et sådant ur sælges ville prisen være omkring 15000 kroner. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
#8
Her er T.A.C.T.I.C.O. med lidt forskellige remme, puh hvor var konen efter mig, da hun mente at jeg skulle lave noget helt andet:-)

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage

Mvh. Jon
Svar
#9
jonnielse Skrev:Her er T.A.C.T.I.C.O. med lidt forskellige remme, puh hvor var konen efter mig, da hun mente at jeg skulle lave noget helt andet:-)

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage

Mvh. Jon

Shark mesh remmen passer ikke og er en tynderer vintage en af slagsen, men det giver en ide om hvordan det vil se ud.

Mvh. Jon
Svar
#10
peter, Jeg er lidt misundelig! Men stål udgaven ville være god nok til mig. Det skulle bruges som et ur i dagligdagen.

jonnielse, Det ser godt ud! Håber ikke at konen er efter dig resten af dagen! Ps du skal vist indstille datoen...
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)