Svar: 11
Tråde: 8
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Jeg Købte for noget tid siden, et Omega Seamaster. I en genbrugsbutik.
Uret fik jeg sat i stand, uret var uden rem. så jeg købte mig en ny rem. Så i Fredags, blev jeg pålagt at ryde op på mit skrivebord af konen. men jeg fik hende overtalt til, at jeg bare skulle have et skrivebord mere. Så jeg kørte ned i genbrugsbutikken igen. Der var et gammelt fin bor, jeg godt kunne bruge. Så det købte jeg for 300 kr. Ind i bilen med det og hjem og sætte det op. Det skulle lige vaskes lidt af, da jeg tager skuffen ud, var det et extra rum. Der i lå, en fin lille rød æske med et Omega mærke på. I æsken lå der en helt ny Omega urrem, med pris skilt på 560 kr. Jeg ringer til genbrugsbutikken. Det viser sig så, at uret jeg har købt og skriveboret. kommer fra det samme sted. en gammel urmager fra Nexø. men, har lov til at være lidt heldig, bare lidt.
KS.
•
Svar: 2,629
Tråde: 33
Modtaget Likes: 5,080 i 1,567 svar
Givet Likes: 1,221
Dejlig historie.
Er lidt misunderlig på den gode måde.
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Fantastisk historie - prisen må jo være for uret.... og daterer tilbage i 60'erne vil jeg tro!
vh Baun
•
Svar: 387
Tråde: 33
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
God historie

. Fik du remmen med til prisen så, eller måtte du derned igen?
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Lækker sådan at få det hele med - og de remme og de spænder er jo ikke lige sådan at få fat i. Jeg har nogen gange valgt at flytte spændet over på en "ikke Omega" rem for at beholde den originale Omega læder rem intakt - men herligt i alle fald
vh
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Sjov historie.
Fin lille sidegevinst der fulgte med
Tillykke med begge.
•
Svar: 11
Tråde: 8
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Har kun givet 300 kr. skrivebord og Urrem. beskeden fra genbrugsbutikken var. En handel var, en handel, de kunne jo bare selv, ha vasket det af og at det var godt at, remmen fandt sit ur.
Jeg har købt meget i denne butik, så de kender mig, så det fint med dem.
Prisen på 560 kr. tror jeg kun for remmen. Kan ikke tro at, man kunne få det hele for 560 kr.
uret er med Cal. 565
ks
•
Svar: 6,129
Tråde: 559
Modtaget Likes: 151 i 91 svar
Givet Likes: 29
Super god histore

Du har med garanti fortjent at blive tilsmilet af heldet, så nyd det smukke ur og den dejlige rem alt hvad du kan
De venligste hilsner, John
•
Svar: 1,738
Tråde: 32
Modtaget Likes: 95 i 67 svar
Givet Likes: 179
ksevents Skrev:Kan ikke tro at, man kunne få det hele for 560 kr.
ks
Jo det kunne man... DENGANG.... da var 560,- mange penge.
Husk nu lige at det sandsynligt er den rigtige æske til uret, du mangler kun garantibevis og forsikring. Den gang var urene forsikret i mod tab og tyveri i et år. Alt med i prisen....
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900
Instagram:
https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/
Mvh
Lars
•
Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
Fin historie og fint sæt!
Mvh