02-10-2011, 12:23 AM
Normalt plejer jeg ikke at spørge forumet til råds vedr. mit næste urkøb - men i erkendelse af, at nu kan jeg simpelthen ikke bruge mere tid på at tænke over det, hører jeg gerne din mening om nedenstående ure.
Måske lige en linie om mig for nemmere valg.
Mand, i starten af 30'erne, arbejder i et kontormiljø med minimum brug af skjorte hverdag, aktiv fritid (gerne udendørs hvor uret også skal passe til), sætter stor pris på kvalitet, finish gennemtænkt design (læs: gerne en design klassiker)
Urene der er blevet overvejet er:
AP ROO Diver

AP ROO Themes

JLC EWC

Panerai 233

Min samling på nuværende tidspunkt dækker fint mit behov for dressure samt klassisk dykkere - derfor en overvægt af lidt større ure.
Som nævnt i introen så hører jeg meget gerne dit mening og/eller et alternativ, hvis du ikke bryder dig om nogen af de fire ovenstående
Måske lige en linie om mig for nemmere valg.
Mand, i starten af 30'erne, arbejder i et kontormiljø med minimum brug af skjorte hverdag, aktiv fritid (gerne udendørs hvor uret også skal passe til), sætter stor pris på kvalitet, finish gennemtænkt design (læs: gerne en design klassiker)
Urene der er blevet overvejet er:
AP ROO Diver

AP ROO Themes

JLC EWC

Panerai 233

Min samling på nuværende tidspunkt dækker fint mit behov for dressure samt klassisk dykkere - derfor en overvægt af lidt større ure.
Som nævnt i introen så hører jeg meget gerne dit mening og/eller et alternativ, hvis du ikke bryder dig om nogen af de fire ovenstående
Med venlig hilsen
Christian
Christian

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)