Byg et ur fra næsten bunden.
Hej

En lille tanke. Er der nogen som hved hvad der skal til for at man kan lave sit eget ur brand, eventuelt baseret på et moderne ETA værk?
Jeg tænker at få produceret kasse, krone o.s.v.
Urskiver skulle ikke være noget problem!

Mvh. Jon
Svar
jonnielse Skrev:Hej
En lille tanke. Er der nogen som hved hvad der skal til for at man kan lave sit eget ur brand, eventuelt baseret på et moderne ETA værk?
Urskiver skulle ikke være noget problem!
Mvh. Jon
Synes også det lyder som et spændende projekt. Her er hvad søge funktionen bringer om: "Bygge sit eget ur"

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar

(Urskiver skulle ikke være noget problem!)

Mvh. Jon

Med mindre du har tænkt dig, at købe skiverne færdig. Synes jeg godt nok ikke, at de er nem selv og fremstille!??? eller tager jeg fejl er jeg meget interesseret i, at vide hvordan!? Icon_e_smile
Svar
Isbjørn Skrev:

(Urskiver skulle ikke være noget problem!)

Mvh. Jon

Med mindre du har tænkt dig, at købe skiverne færdig. Synes jeg godt nok ikke, at de er nem selv og fremstille!??? eller tager jeg fejl er jeg meget interesseret i, at vide hvordan!? Icon_e_smile

Du har 100% ret! Jeg har fået lavet en redial fra bunden inkl. pladen i Uruguay, så derfra min konklussion:-)

Mvh. Jon
Svar
Ingen der ved hvor man kan bestille en custom urkasse?
Svar
Når okay, troede du ville lave skiven selv Icon_e_wink

kan desværre ikke hjælpe med kasse problemet Icon_neutral
Svar
Her! http://www.w-fricker.de/
Hvis du altså har penge nok.

En anden ide kunne være Hr Roland Kemner https://sites.google.com/site/rolandkemmner/

Jeg har talt med ham via email og har en ven der har købt 2 af hans ure. Ham kan jeg varmt anbefale.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)