05-07-2011, 12:38 PM
Hej
I takt med at min interesse for ure er steget, er der naturligvis også kommet flere og flere ure til. I starten ville jeg gerne have holdt samlingen nede på 3 ure, men indså hurtigt at dette ikke gik an. Jeg købte så en urboks til 5 ure, og blev enig med mig selv om, at samlingen skulle holdes nede på de 5. Det kunne jeg heller ikke overholde, og jeg er nu oppe på 8 ure
. Da jeg var til GTG hos Claus, så jeg nogle fede urkasser, og jeg synes lige at de gør urene lidt mere præsentable. Jeg gik derfor på jagt, og fandt den lækre træ-urboks med klaverlak ahorn finish og lækkert cremefarvet filtindlæg. Den er lige lidt federe at åbne op for end den gamle
. Spørgsmålet er så bare om jeg kan holde samlingen nede på de 10. Her er lidt billeder i beskeden kvalitet. Jeg har et ur på vej ind, og et hos urmageren, hvorfor der kun er 6 ure i kassen.

I takt med at min interesse for ure er steget, er der naturligvis også kommet flere og flere ure til. I starten ville jeg gerne have holdt samlingen nede på 3 ure, men indså hurtigt at dette ikke gik an. Jeg købte så en urboks til 5 ure, og blev enig med mig selv om, at samlingen skulle holdes nede på de 5. Det kunne jeg heller ikke overholde, og jeg er nu oppe på 8 ure

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)